berichten kwijt op Kythira-prikbord
#1
Sorry, ik weet dat het offtopic is maar ik ben al mijn berichten kwijt op het Kythiraprikbord. Ook kan ik geen persoonlijke berichten plaatsen en dus jou (Ger) zo niet bereiken. Je bent toch nog moderator van die site?
Wat is er aan de hand, kan je die berichten nog ergens vinden en terugzetten?
Quote
#2
Ik ben inderdaad (nog) beheerder van de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




en de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Startpagina's alhoewel me afvraag of ik daar nog door mee wil gezien de overvloed aan storingen/problemen/uitval de laatste tijd. Het komt allemaal erg amateuristisch over, zeker voor zo'n grote organisatie en daarnaast is er natuurlijk ook nog dit Oristeforum met rubrieken voor beide eilanden/regio's.
Ik begin daardoor steeds meer aan de toegevoegde waarde van die prikborden te twijfelen zeker als het allemaal niet betrouwbaar werkt.

Vermoedelijke reden voor al die storingen:
Startpagina gaat momenteel over naar een nieuwe "look" die men de "Athene"-omgeving noemt. Tijdens deze werkzaamheden gaat er blijkbaar nogal wat mis; zoals nu weer het onmogelijk zijn van het versturen van pb's, en zelfs het verdwijnen van alle persoonlijke berichtjes.
In een mail aan alle beheerders geeft Startpagina aan er druk mee bezig te zijn en de berichtjes weer tevoorschijn te zullen toveren.
We zullen het zien............
Mijn geduld en begrip begint namelijk op te raken Confused
Quote
#3
Vermoedelijk hebben alle prikborden van startpagina hetzelfde probleem. Ook ik ben op kretapagina al mijn berichten kwijt.
Quote
#4
(24 October 2013, 17:52)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Het komt allemaal erg amateuristisch over,

Het is niet amateuristisch maar de arrogantie van het grote media bedrijf wat er achter zit.

Je bent als gebruiker daar een nul en de antwoorden die je krijgt van de beheerders is zo mogelijk nog arroganter
Quote
#5
(24 October 2013, 17:59)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Vermoedelijk hebben alle prikborden van startpagina hetzelfde probleem. Ook ik ben op kretapagina al mijn berichten kwijt.

Het gaat inderdaad op alle prikborden Chris. In eerste instantie dacht ik dat alleen de pagina's met de nieuwe layout getroffen waren (mijn twee pagina's zijn inderdaad al gemigreerd) maar dat bleek niet het geval.
Ik hoop dat ze woord houden en alle pb's weer gaan
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.

NB: alle prikborden krijgen begin 2014 een geheel andere layout en opzet. Ik hoop dat we dan niet alle eerdere berichten kwijt zijn want dan is het voor mij einde oefening bij Startpagina.


(24 October 2013, 18:01)Cornelius schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Het is niet amateuristisch maar de arrogantie van het grote media bedrijf wat er achter zit. Je bent als gebruiker daar een nul en de antwoorden die je krijgt van de beheerders is zo mogelijk nog arroganter
Nou, dat vind ik nogal overtrokken; ik werd tot nu toe altijd keurig door hen benaderd en geholpen alhoewel ik eerlijkheidshalve moet bekennen dat de mailwisseling op dit moment erg stroef verloopt. Maar dat kan natuurlijk zijn omdat iedereen druk in de weer is om de problemen te verhelpen, en de mail even een lage(re) prioriteit heeft.
Ik hoop dat men de boel snel weer in de grip heeft; er lopen al genoeg bezoekers weg bij veel prikborden, veel lijken inmiddels totaal uitgestorven Huh
Quote
#6
Beste Ger ik kan hier wel op ingaan op dit forum maar dat doe ik niet , ik heb een E-Mail ontvangen van de Beheerder van dat forum naar aanleiding van een vraag die ik heb gesteld en de inhoud van die mail getuigd van een grote mate van arrogantie van de beheerder van de Kretapagina.
Quote
#7
De beheerder van een bepaalde Startpagina is iets anders dan de beheerder van de Startpagina's Cornelius. Ik heb het over de laatste. Als eindgebruiker heb je voornamelijk contact met de eerste. Zonder te (willen) weten over wie je het hebt kan ik je zeggen dat de meesten "hun" pagina uitstekend beheren maar ook dat sommigen er een rommeltje van maken.
(gelukkig staat deze topic in de "off-topic" sectie want dit heeft natuurlijk helemaal niets met Griekenland van doen en wil het hier van mijn kant graag bij laten.)
Quote
#8
Ik ook
Quote
#9
Waardeloos zijn die prikborden van startpagina tegenwoordig. Nog steeds m'n pb's niet terug en nu zijn ze voor de zoveelste keer helemaal offline.
Nou begrijp ik ook waarom er nauwelijks nog mensen zijn die daar nog iets schrijven Confused
Quote
#10
Ik had het bericht over de verdwenen PB's zoals het Startpagina team dat aan de prikbord beheerders had gestuurd geanonimiseerd op het prikbord geplaatst met een door mij toegevoegd excuus er bij.

Dat bericht is domweg verwijderd......
Naar ik aanneem door het Startpagina team.
In ieder geval niet door de moderator van het prikbord, want dat ben ik zelf!
Quote
#11
(27 October 2013, 14:19)Xander schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




In ieder geval niet door de moderator van het prikbord, want dat ben ik zelf!

Van welk(e) prikbord(en) ben jij de moderator Xander?
Ik kwam vroeger vrij vaak op het Griekenlandprikbord maar daar is nu vrijwel geen actie meer. En als er al iets staat is het vaak spam, onnozele offtopic opmerkingen of geruzie. Een moderator is er blijkbaar ook niet meer. De oude garde is er inmiddels helemaal verdwenen. Gelukkig is het hier op Oriste wel altijd een drukke en gezellige boel.
Quote
#12
Ja dan moeten vooral dit soort draadjes snel verdwijnen heb ook geen idee waarom dat hier moet plaats vinden je vragen had je ook via een mail aan Ger kunnen sturen maar kennelijk gooi je liever wat olie op het vuur.
Quote
#13
Volgens mij is dat probleem met verdwenen priveberichten op het Kreta Prikbord inmiddels opgelost.
Zojuist kon ik al mij priveberichten weer inladen en uitlezen.
Waarschijnlijk is dat probleem ook op de andere prikborden opgelost.
Damiaatje's signatuur Je hoeft de top niet te bereiken, halverwege de berg is het uitzicht ook fantastisch.Big Grin

Als je met twee voeten op de grond blijft staan, kom je geen stap verder. Cool
Quote
#14
(27 October 2013, 18:42)Damiaatje schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Volgens mij is dat probleem met verdwenen priveberichten op het Kreta Prikbord inmiddels opgelost.
Zojuist kon ik al mij priveberichten weer inladen en uitlezen.
Waarschijnlijk is dat probleem ook op de andere prikborden opgelost.

Blijkbaar nog niet alle prikborden en/of alle gebruikers; dit bericht ontving ik zojuist als Startpagina-beheerder:

Multiquote:Storingsmelding: prikborden

Beste Ger,

De eerder gemelde storing rondom de prikborden is inmiddels grotendeels opgelost, en voor de meeste gebruikers hebben we de privéberichten uit de periode t/m augustus 2013 kunnen herstellen. Helaas zijn er ook gebruikers die hun privéberichten nog missen en/of nog andere problemen ondervinden bij het gebruik van de prikborden. Er wordt nog steeds aan gewerkt om de storing volledig te verhelpen. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Startpagina team
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)