30 April 2009, 09:37
Het kan (nog) niet in Griekenland Astra2Connect te gebruiken. Dit ondanks het feit dat in de dokumentatie Griekenland met de afstelgegevens ruim aan bod komt. Ik heb de set vorig jaar juli in Nederland aangeschaft.
Om het hele verhaal kort te houden, een kleine samenvatting:
2008 juli: apparatuur geinstalleerd. werkt niet
2008 augustus: 120 cm schotel aangeschaft. werkt niet
2008 oktober, de eerste berichten van Astra: nieuwe 1M naar positie Astra 1, daarna de 1G van Astra1 naar Astra 3. Wellicht nu A2C?
2008 december: Apparatuur terug naar NL voor controlle leverancier. Werkt 100%
2008 december: aanschaf van prime focus 180 cm schotel: werk niet.
2009 januari/februari: 1M op positie Astra1, verbetering o.a. Duitse zenders. 1G naar positie Astra3. Nu ook de Nederlandse regionalen met 120cm schotel! Maar...... A2C blijft op de 1E van Astra3. Dus geen ontvangst/zenden.
2009 februari: Voor Spanje nu ontvangst met andere (uit spanje) modem en ander blade. Als het hier in Griekenland komt dan ook op zo'n wijze?
2009 ........einde van het jaar. Weer nieuwe satelliet naar positie Astra3?
Hier ga ik niet op wachten.
Wat vorig jaar niet kon kan hier nu wel. Namelijk een mobiel flate rate internet connectie. Aangeschaft en werkt uitstekend.
Dus mijn set is te koop. Ik kan me voorstellen dat er in Nederland interesse voor is.
De set bestaat uit een interactieve ILNB, Modem en speciale satfinder. De schotel (80 cm) en kabel heb ik in Griekenland gehouden. De apparatuur staat nu in Tilburg.
Nieuwprijs: 499.00
Nu: 250.00
Om het hele verhaal kort te houden, een kleine samenvatting:
2008 juli: apparatuur geinstalleerd. werkt niet
2008 augustus: 120 cm schotel aangeschaft. werkt niet
2008 oktober, de eerste berichten van Astra: nieuwe 1M naar positie Astra 1, daarna de 1G van Astra1 naar Astra 3. Wellicht nu A2C?
2008 december: Apparatuur terug naar NL voor controlle leverancier. Werkt 100%
2008 december: aanschaf van prime focus 180 cm schotel: werk niet.
2009 januari/februari: 1M op positie Astra1, verbetering o.a. Duitse zenders. 1G naar positie Astra3. Nu ook de Nederlandse regionalen met 120cm schotel! Maar...... A2C blijft op de 1E van Astra3. Dus geen ontvangst/zenden.
2009 februari: Voor Spanje nu ontvangst met andere (uit spanje) modem en ander blade. Als het hier in Griekenland komt dan ook op zo'n wijze?
2009 ........einde van het jaar. Weer nieuwe satelliet naar positie Astra3?
Hier ga ik niet op wachten.
Wat vorig jaar niet kon kan hier nu wel. Namelijk een mobiel flate rate internet connectie. Aangeschaft en werkt uitstekend.
Dus mijn set is te koop. Ik kan me voorstellen dat er in Nederland interesse voor is.
De set bestaat uit een interactieve ILNB, Modem en speciale satfinder. De schotel (80 cm) en kabel heb ik in Griekenland gehouden. De apparatuur staat nu in Tilburg.
Nieuwprijs: 499.00
Nu: 250.00