aardige Grieken
#41
Nu andere forum leden iets hebben met begrijpend lezen op een andere topic, laten we hier dan ook verder gaan met hoe aardig de Grieken zijn en niet welk dialect ze praten, of mis ik iets. Big Grin
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#42
(18 November 2013, 21:19)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Nu andere forum leden iets hebben met begrijpend lezen op een andere topic, laten we hier dan ook verder gaan met hoe aardig de Grieken zijn en niet welk dialect ze praten, of mis ik iets. Big Grin

Big GrinBig GrinBig Grin
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#43
(18 November 2013, 21:19)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Nu andere forum leden iets hebben met begrijpend lezen op een andere topic, laten we hier dan ook verder gaan met hoe aardig de Grieken zijn en niet welk dialect ze praten, of mis ik iets. Big Grin

Ja hoor Arthur. RonG heeft het in bericht 31 over een andere boeg gegooid, met de volgende zin " Wat ik me ook afvraag is of je in Griekenland grote tegenstellingen hebt in dialecten".;)
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#44
De Grieken behandelen je wel op een andere manier als je inwoner bent. Ik heb zelf ervaren dat de Grieken je als inwoner anders gaan bekijken; weliswaar in de positieve zin.
De "Atheners" vind ik vrij arrogant en stressie en hebben toch een andere mentaliteit dan de inwoners van de lokale vissersdorpjes op de eilanden.
Natuurlijk begint alles bij de manier waarop je jezelf opstelt tegenover de Grieken. Zij voelen ook aan of je "Greek-minded" bent...
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Aardige column over aardige Grieken BertE 7 2.060 19 July 2022, 11:04
Laatste bericht: Markos
  Grieken zijn vossen/ zijn Grieken vossen? Wick 0 2.019 22 February 2012, 09:15
Laatste bericht: Wick

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)