Grieksegids nieuws
Autobelasting
#1
De site voor de autobelasting is weer online,
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Geen verhoging bij mijn auto (DAYWOO MATIZ) geconstateerd.

vorig jaar 120,00 euro nu weer.

Beetje eerder naar de bank dit jaar doe je het eind december staan er erg veel Grieken in de rij die betalen allemaal op het laatste moment. Tongue
Quote
#2
De link doet het bij mij niet Cornelius.
Quote
#3
Bij mij werkt hij perfect Sofia als ik er op klik kom ik op de site geen idee waarom hij bij jou niet werkt.
Quote
#4
(12 November 2013, 10:38)Cornelius schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Bij mij werkt hij perfect Sofia als ik er op klik kom ik op de site geen idee waarom hij bij jou niet werkt.

Waarschijnlijk een login-fout Cornelius. Je was waarschijnlijk op die site ingelogd toen je de URL kopieërde gezien de "https" aan het begin van de link, en omdat je dat nu nog steeds bent kan jij de link wél openen........
Quote
#5
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Denk, dat de bovenstaande link functioneert
Johannes
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Autobelasting 2013 De Haarlemse mug. 39 26.646 15 November 2014, 12:53
Laatste bericht: Damiaatje

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)