Zó november 2013, Cherso is weer voor de katten....!
#1
[Afbeelding: 2cz8p6s.jpg]
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#2
Big Grin !!!
Quote
#3
Oh de schatjes, mijn hart huilt als ik al die lieverds bij de vuilnisbakken zie op zoek naar een kruimeltje......
Quote
#4
Hihi, Deze kat had het toch wel een stukje beter In het bijna hoogseisoen ... Dit katje had ook geen mopperen bij het visrestaurant in Kokkari op Samos.. deze kon gewoon aan tafel gaan zitten nadat de gasten de tafel hadden verlaten ...om verder de restjes op te peuzelen Big Grin


[url][Afbeelding: m79639.jpg][/url]
Quote
#5
(16 November 2013, 00:23)Sophia schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Oh de schatjes, mijn hart huilt als ik al die lieverds bij de vuilnisbakken zie op zoek naar een kruimeltje......
Het ligt natuurlijk ook in de aard van katachtigen om hun voedsel te gaan zoeken.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
Sophia wilde slangen hebben misschien ook wel erge honger ?Big Grin
Quote
#7
Als ik erge honger heb voel ik mij niet goed, jij ook niet, dieren die honger hebben ook niet, daarom vind ik het zielig.

Daarom help ik de zwerfdieren ;)
Quote
#8
deze katten zien er behoorlijk goed gevoed en stevig uit dus ik neem aan dat ze de winter wel goed doorkomen. We verbazen ons wel eens als we na de winter weer terugkomen op Lesbos en daar weer de katten zien lopen waarvan wij dachten, als die het maar redden in de winter. Ik moet zeggen dat de mensen van ons dorp, Petra, ook erg goed voor de zwerfdieren zorgen. Bij redelijk veel huizen zie je wel bakjes water en voedsel staan buiten de huizen.
Quote
#9
Ja, zo goed ziet de gemiddelde Griekse kat er meestal niet uit!
Quote
#10
Zéker @Margo!

Dit uitgemergelde meisje met d'r mooie grote oren, kwam half oktober j.l. hier op Kreta 'langs'. Ze heeft inmiddels weer behoorlijk wat vet op de botten en kan hopelijk de aanstaande Kretenzer winter aan....

[Afbeelding: 14jbvjo.jpg]
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Katten in Griekenland ElsR 22 15.815 26 March 2015, 01:21
Laatste bericht: El Greco
  KATTEN Wick 2 2.404 01 October 2011, 11:03
Laatste bericht: Yaniz
  Oh, oh, Cherso variant: Ai, Ai, Scheveningen Ger 0 2.154 30 September 2010, 14:09
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)