Grieksegids nieuws
Suggesties voor dit forum? Laat het weten!
#1
[Afbeelding: idee2.jpg]

Nu dit forum alweer een tijdje bestaat en er steeds meer leden en alléén-lezers de weg hierheen gevonden hebben is het tijd voor een evaluatie.
Ik vraag me af of dit forum zo kompleet is of dat er nog elementen aan ontbreken. Misschien zijn er zelfs rubrieken overbodig? Ik hoor het graag.

Dus heb je nog leuke suggesties en op- of aanmerkingen voor/op dit forum laat het gerust weten in deze [Afbeelding: idee1.jpg]


Alvast bedankt voor alle input,

Ger
Quote
#2
Misschien heb ik er overgekeken en bestaat er al een topic over, maar nu met de zomer voor de deur (hoop ik toch ....Undecided) zou het geen idee zijn om een rubriek "reisverhalen" in te lassen?
Bvb. iets over je favoriete reisbestemming, naar waar je gaat/ging, waarom deze plaats, hoe je het liefste reist, foto('s), op hotel, appartement of kamperen, suggesties en tips, vragen en opmerkingen, enz....
Quote
#3
(24 February 2010, 10:53)prasoudi schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Misschien heb ik er overgekeken en bestaat er al een topic over, maar nu met de zomer voor de deur (hoop ik toch ....Undecided) zou het geen idee zijn om een rubriek "reisverhalen" in te lassen?
Bvb. iets over je favoriete reisbestemming, naar waar je gaat/ging, waarom deze plaats, hoe je het liefste reist, foto('s), op hotel, appartement of kamperen, suggesties en tips, vragen en opmerkingen, enz....

ik ga nu al enkele jaren naar lesbos(petra)en zo graag in contact komen met mensen die hun hard hebben verloren op lesbos.tot mijn spijt vind ik hier niets van terug.mss heb ik er overeen gezien.
p.s. hoe plaats ik foto's op deze site?.
sorry voor het ongemak.en nog een prettige namidag verder
mvg jozeph
Quote
#4
Dag Jozeph,

Wat Lesbos betreft kan ik je niet helpen maar foto's kan je het beste eerst uploaden naar tinypic.com en vervolgens de code die ja dan krijgt in je berichtje plakken. Zo doe ik het ook altijd. Werkt prima!

Eleni
Quote
#5
Jozeph, wat let je om zélf een leuk stukje over Lesbos in de rubriek "reisverhalen" te schrijven? Wellicht herkennen zich bezoekers hierin en heb je binnen no-time contact met andere Lesbos-liefhebbers.

Wat de foto's betreft, Eleni heeft de juiste tip. Ga naar
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




en upload je foto. Zorg dat ie niet al te groot is anders past ie niet op het forum. De code die dan verschijnt plak je eenvoudig in je tekst en voilá, klaar is Kees (en Jozeph) ;)
Probeer het maar. Als het niet wil lukken pas ik het van hieruit wel aan, komt helemaal goed.

Succes, Ger
Quote
#6
dank u vrienelijk ger en eleni.maar ik doe wat eleni me zegt .en wat je trouwens ook zegde.maar het lukt me van geen kanten mssdoe ik iets mis ik slijp de foto waar hij hoort te zijn maar nee mislukt.ik denk een beetje oeffenen.oit lukt het,ik ga wel wat schrijfen over lesbos hoor.ik ben hier een beetje orde aan het scheppen en komt zo aan hoor.
groetjes jozeph
Quote
#7
Four guilty of Corfu deaths
Four people were convicted late on Tuesday by a Corfu court over the fatal carbon monoxide poisoning of two British children at a hotel on the island in 2006.
The manager of the Corcyra Beach Hotel, a senior maintenance official and the hotel electrician each received seven-year prison sentences for manslaughter through negligence. They appealed their sentences and were freed pending the hearing of this appeal. A fourth man who was involved in constructing the bungalow where 7-year-old Christianne Shepherd and her 6-year-old brother Robert died, was give a two-year suspended term for violating building regulations. He also appealed.
A coroner found that the children had inhaled deadly amounts of carbon monoxide that leaked into the bungalow from a faulty boiler. Seven other defendants, including two British nationals who worked for the Thomas Cook travel agency, were cleared.




Misschien wat technische info over hoe airco’s werken en zo ? Ik bedoel ik snap niet hoe zo iets als bovenstaande, uit Kathimerini krant, kan gebeuren. Iemand wel ?
Quote
#8
Ongelofelijk hoe zoiets kan gebeuren inderdaad. Het gaat hier trouwens vast niet om airco's (die stoten géén koolmonoxide uit) maar om één of ander gestookt verwarmingssysteem.
Daar gebeuren in onze regio ook veel ongelukken mee; voornamelijk door niet of slecht onderhouden verwarmingssystemen en/of -afvoeren.

Het venijn zit 'm in het feit dat je die gassen niet kunt zien of ruiken, je komt er pas achter als het te laat is.
Je mag er toch zeker van uitgaan dat dit in gerenommerde hotels goed gecontroleerd wordt dacht ik zo?

Verschrikkelijk, het zal je maar overkomen........

Maar op dit forum een rubriek "hoe is een slecht verwarmingssysteem te herkennen" te gaan starten lijkt me wel ietwat ver gezocht, toch?

Ger
Quote
#9
Ach, iemand met verstand van zaken is nooit weg bij niet-werkende apparaten natuurlijk.

Maar idd het herkennen van een slecht verwarmingssysteem is waarschijnlijk meer van toepassing in nl dan in Gr.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
Information Hoe plaats ik een youtube-filmje op het forum? Ger 7 18.217 29 November 2017, 12:14
Laatste bericht: Deere8400
  Spamoverlast op het forum oriste 19 15.628 29 July 2011, 15:43
Laatste bericht: Gert
Information Inloggen op dit forum? Snel en eenvoudig oriste 2 9.643 28 June 2011, 13:37
Laatste bericht: Ger
Information Wat is wageral.nl? / Waarom dit forum? Ger 5 13.616 29 April 2011, 12:39
Laatste bericht: Edwin
  Een eigen rubriek of blog op dit forum? oriste 4 6.751 19 February 2011, 16:22
Laatste bericht: oriste
Information Hoe foto's te plaatsen op dit forum? Ger 0 22.486 25 October 2010, 17:55
Laatste bericht: Ger
Information Forum open voor alle bezoekers oriste 3 9.755 09 May 2010, 11:45
Laatste bericht: prasoudi
  Problemen met registreren op dit forum? oriste 1 3.595 16 April 2010, 15:52
Laatste bericht: oriste
  Enkele aanpassingen op dit forum oriste 3 5.825 11 August 2009, 20:09
Laatste bericht: edbe
  Wat vindt U van dit forum?? oriste 1 4.743 27 May 2009, 19:53
Laatste bericht: djdakman

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)