Discussies: 24
Waarderingen:
0
Ik woon in:
Ik ben momenteel in:

Dag Jozeph,
Wat Lesbos betreft kan ik je niet helpen maar foto's kan je het beste eerst uploaden naar tinypic.com en vervolgens de code die ja dan krijgt in je berichtje plakken. Zo doe ik het ook altijd. Werkt prima!
Eleni
Discussies: 1
Waarderingen:
0
Ik woon in: machelen (b)
Ik ben momenteel in:

dank u vrienelijk ger en eleni.maar ik doe wat eleni me zegt .en wat je trouwens ook zegde.maar het lukt me van geen kanten mssdoe ik iets mis ik slijp de foto waar hij hoort te zijn maar nee mislukt.ik denk een beetje oeffenen.oit lukt het,ik ga wel wat schrijfen over lesbos hoor.ik ben hier een beetje orde aan het scheppen en komt zo aan hoor.
groetjes jozeph
Discussies: 36
Waarderingen:
0
Ik woon in: Peloponnesos
Ik ben momenteel in:

Four guilty of Corfu deaths
Four people were convicted late on Tuesday by a Corfu court over the fatal carbon monoxide poisoning of two British children at a hotel on the island in 2006.
The manager of the Corcyra Beach Hotel, a senior maintenance official and the hotel electrician each received seven-year prison sentences for manslaughter through negligence. They appealed their sentences and were freed pending the hearing of this appeal. A fourth man who was involved in constructing the bungalow where 7-year-old Christianne Shepherd and her 6-year-old brother Robert died, was give a two-year suspended term for violating building regulations. He also appealed.
A coroner found that the children had inhaled deadly amounts of carbon monoxide that leaked into the bungalow from a faulty boiler. Seven other defendants, including two British nationals who worked for the Thomas Cook travel agency, were cleared.
Misschien wat technische info over hoe airco’s werken en zo ? Ik bedoel ik snap niet hoe zo iets als bovenstaande, uit Kathimerini krant, kan gebeuren. Iemand wel ?
Discussies: 1.110
Waarderingen:
178
Ik woon in: Heerlen
Ik ben momenteel in:

Ongelofelijk hoe zoiets kan gebeuren inderdaad. Het gaat hier trouwens vast niet om airco's (die stoten géén koolmonoxide uit) maar om één of ander gestookt verwarmingssysteem.
Daar gebeuren in onze regio ook veel ongelukken mee; voornamelijk door niet of slecht onderhouden verwarmingssystemen en/of -afvoeren.
Het venijn zit 'm in het feit dat je die gassen niet kunt zien of ruiken, je komt er pas achter als het te laat is.
Je mag er toch zeker van uitgaan dat dit in gerenommerde hotels goed gecontroleerd wordt dacht ik zo?
Verschrikkelijk, het zal je maar overkomen........
Maar op dit forum een rubriek "hoe is een slecht verwarmingssysteem te herkennen" te gaan starten lijkt me wel ietwat ver gezocht, toch?
Ger
Discussies: 36
Waarderingen:
0
Ik woon in: Peloponnesos
Ik ben momenteel in:

Ach, iemand met verstand van zaken is nooit weg bij niet-werkende apparaten natuurlijk.
Maar idd het herkennen van een slecht verwarmingssysteem is waarschijnlijk meer van toepassing in nl dan in Gr.