Veerboot Chania~Heraklion
#1
Hallo, we willen in april met de veerboot van Chania naar Heraklion, is dat mogelijk? Waar kunnen we dit boeken? Als dit niet kan willen we eventueel met de bus, wie heeft daar informatie over? Alvast bedankt
Quote
#2
Ja hoor, dat kan. Je neemt in chania de boot naar Piraeus en vanuit die haven neem je de boot naar Heraklion.
Quote
#3
@Chris je moet die mensen niet zo plagen.
Quote
#4
Hij is leuk Big Grin Big Grin


(25 November 2013, 06:41)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ja hoor, dat kan. Je neemt in chania de boot naar Piraeus en vanuit die haven neem je de boot naar Heraklion.
Quote
#5
Xrissi,
Er is vanuit het centrum van Chania elke dag een regelmatige busverbinding naar o.a. Rethymnon en Heraklion.
Het zijn luxe touringcars van Minoan Lines, Anek en Ktel, die volgens mij elk half uur vertrekken.
Volgens mij hanteren ze in April nog het winterschema, want het zomerschema start pas op 1 Mei.
Kaartjes zijn te koop op het grote busstation in Chania, of bij de buschauffeur als je onderweg opstapt.
De prijzen zijn mij echter onbekend.
Kijk even op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&lg=2
Of ga zelf voor meer info even googelen op Chania to Heraklion by bus.
Succes en veel plezier op Kreta.
Damiaatje's signatuur Je hoeft de top niet te bereiken, halverwege de berg is het uitzicht ook fantastisch.Big Grin

Als je met twee voeten op de grond blijft staan, kom je geen stap verder. Cool
Quote
#6
Goede middag
Ergens kan ik mij de vraag wel indenken, zeker als je NIET weet hoe groot de afstand is tussen deze plaatsen hmmm
Maar waarom zou er GEEN boot varen, de "Prevelis" vaart OOK van Sitia naar Herhalkion, die afstand is alleen iets groter dan Chania - HerhaklionArrow
Quote
#7
Bedankt Chris, volgens mij ben jij de leukste thuis, als de vuilbakken buitenstaan, aan de anderen bedankt voor de info!
Quote
#8
(27 November 2013, 00:04)xrissi schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Bedankt Chris, volgens mij ben jij de leukste thuis, als de vuilbakken buitenstaan, aan de anderen bedankt voor de info!

Als 1 grapje tussen de berichten ook al niet meer mag Huh
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#9
(27 November 2013, 00:33)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(27 November 2013, 00:04)xrissi schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Bedankt Chris, volgens mij ben jij de leukste thuis, als de vuilbakken buitenstaan, aan de anderen bedankt voor de info!

Als 1 grapje tussen de berichten ook al niet meer mag Huh

Ach wat, tegenwoordig mag niks meer, je mag ternauwernood alleen nog ademhalen, en alleen als het niet te veel lawaai maaktBig Grin
Quote
#10
Ik hou wel van surrealistische mopjes...
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Loutro op Kreta slechts te voet of met de veerboot te bereiken Antony 0 1.489 10 December 2012, 23:55
Laatste bericht: Antony

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)