Grieksegids nieuws     
Storm raast over Rhodos
#1
En op Rhodos
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Maria's signatuur Αχ Ελλάδα πώς κατάντησες.
Quote
#2
En hier een reportage van Kosmos Rhodos.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&feature=share

En een toch mooie foto ondanks het noodweer
[Afbeelding: 2rh4rgp.jpg]

Gelukkig komt dit niet ieder jaar voor, niet in november of andere maanden.
Maria's signatuur Αχ Ελλάδα πώς κατάντησες.
Quote
#3
Op Rhodos is één vrouw van 35 omgekomen en worden nog twee mensen vermist. De gebieden rond de luchthaven zijn het meest getroffen. Vandaag nog meer regen.
Quote
#4
Ik begreep van een Griekse vriend dat er op Rhodos 4 doden zijn gevallen. Sad
Quote
#5
Hier een filmpje van afgelopen vrijdag. Het is de doorgaande weg van het vliegveld naar Rhodos-stad, ter hoogte van het politiebureau in Ialysos:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Er wordt vanmiddag en morgen nog veel meer regen verwacht
Quote
#6
De berichten over de storm in op Rhodos stonden in een andere topic daarom heb ik ze naar een eigen discussie verhuisd.
Quote
#7
Ik zag diverse beelden op TVkosmos, maar wat een ellende daar.
In diverse huizen heeft het water/modder één meter hoog gestaan. Alle meubilair, elektrische apparaten kapot.Angry
De straten vol met dikke lagen modder, puin, kapotte auto's. Terecht dat de noodtoestand is afgekondigd. Hopelijk worden de getroffenen goed geholpen.
Quote
#8
Vreselijk daar op Rhodos en Samos.
En zoals ik in deze topic las 4 doden,
Maak ik me druk om een omgewaaide schutting in mijn tuin van de "storm" eind oktober,die gewoon door de verzekering wordt vergoed.
Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Koud, storm en veel sneeuw in Griekenland Ger 40 10.520 05 February 2020, 13:23
Laatste bericht: Jef Dockx
  Storm Bart0riste 10 4.546 31 January 2018, 15:46
Laatste bericht: Patrick
  Storm raast over Samos stad siepke 4 3.287 25 November 2013, 11:33
Laatste bericht: rhodosliefhebber

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)