Grieksegids nieuws     
Grieken besmetten zichzelf met HIV virus
#1
Je moet wel héél wanhopig zijn om AIDS als enige uitweg te zien om geld en zorg te krijgen.Dit is géén Europees fenomeen.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Beste Alekko, dit is een hoax. Niet waar dus. Gelukkig. WHO heeft het inmiddels gecorrigeerd.
Quote
#3
Een Zwarte Pieten verhaal dus ;)
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
Je moet niet alles geloven wat er geschreven/gezegd wordt Sad
Quote
#5
De WHO heeft inmiddels zijn
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




aangeboden, lees ik net. Pijnlijke fout, en dat is nog zacht uitgedrukt. Voor je het weet krijg je reacties als die van Els: "je moet niet alles geloven wat er geschreven/gezegd wordt." Ach Els, ik wilde dat ik dat kon beamen. Dat het niet waar is van die miljoenen vluchtelingen in Syrië bijvoorbeeld. Helaas is het nieuws, zelfs als dat alle voorstellingsvermogen te boven gaat, verdacht vaak wél waar.
Quote
#6
@Tina: Goed lezen; ik schrijf dat je niet alles moet geloven. Dus niet niets. Syrische vluchtelingen zijn helaas maar al te waar.
Blijft dat een gezonde dosis "boerenverstand" nooit weg is.
Quote
#7
Tja.In een wereld waarin mensen hun ogen, nieren, bloed, kinderen voor geld verkopen kijk ík in ieder geval nergens meer vreemd van op.Zie ook het tegen betaling deelnemen aan de meest riskante medicijnentests van de farmaceutische industrie.Maar ik geef toe, ik gaf een leuke gelegenheid om weer eens over me heen te laten vallen.
Quote
#8
Je geeft zelf aan in een andere topic dat je beter leest dan vele andere dus ja dan roep je dat over je af toch.
Maar je wilt toch niet gaan verkondigen dat je het bewust gedaan hebt.
Quote
#9
Och Cornelius, ga toch wat anders doen!
Roosmarijn's signatuur zonnetje

Pluk de dag, en probeer (hoe moeilijk soms ook) het glas halfvol te zien.
Quote
#10
Zou niet weten waarom er niet eens een opmerking richting dit forumlid geplaatst mag worden.
Hij gedraagt zich superieur kleineert en schoffeert mede forumgebruikers met zeer grote regelmaat, hij weet bijna altijd alles beter en ga zeker niet tegen hem in want dan ben je slecht af.
Dus maak ik gebruik van vrijheid om te schrijven wat ik er van vind en dat is bij lange na niet zo onbeschoft dan wat hij neer pent in andere topics over zijn mede forumleden.
Fijne avond verder Roosmarijn ik heb hem zeker .
Quote
#11
@ Cornelius. Jouw perceptie, je beleving van kleineren en schofferen verwar je met het bevorderen en aangaan van een debat, met het scherpen van de geest, met het hebben van een mening en die publiekelijk verkondigen, met het voeden van een discussie door het creëeren van openingen. En sommige mensen zijn nu eenmaal meer belezen dan een ander waardoor het fundament is gelegd voor een 'brede' kijk op de maatschappij en haar ontwikkelingen. Dat die kijk politiek wordt ingekleurd siert het individu en toont zijn/haar betrokkenheid. Daar is niets mis mee. Helaas ga ook ik weer off topic. Het zij zo. Mea culpa, mea maxima culpa.
Quote
#12
Aljazeera is niet zomaar een nieuwsbron, het betreft hier niet zoiets als de Telegraaf. Het feit dat WHO zich genoodzaakt ziet het artikel te corrigeren, zegt op zich genoeg over de importance die deze organisatie toekent aan de nieuwsbron. Een ieder kan zich vergalopperen in het interpreteren van een nieuwsitem. In dit geval zou men Aljazeera het kwalijk moeten nemen verkeerde berichtgeving de wereld in te helpen, niet de persoon die deze achtenswaardige nieuwsbron citeert. @ Aleko, ook het meest belezen paard van de stal struikelt wel eens, hoop dat dat jouw bijdrage aan dit forum niet tegenhoud!
Quote
#13
Het bericht hierover zweeft al sinds 2011 op internet rond ... Ik had het al eens een tijdje terug gelezen op vele verschillende site's . waaronder ook deze,
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Schande dat de De WHO na dikke 2 jaar gisteren pas hun exuus hierover heeft aangeboden ,
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Er zullen ongetwijfeld wel meer hiv-patienten bij gekomen zijn in Griekenland... maar dan door andere oorzaken ... door bv. door de crisis bijna geen geld te hebben en daardoor extra risico,s gaan nemen door geen voorbehoedsmiddelen te gebruiken /kunnen kopen Of nieuwe naalden te gebruiken/ kunnen kopen voor elke nieuwe shot...
Maar dat gebeurt jammer genoeg al jaren lang door heel Europa heen...
Zelfs in Nederland
Quote
#14
Ik zal het maar eerlijk bekennen:het oorspronkelijke bericht had ik van rt.com.Maar met die bron durf ik hier al helemaal niet aan te komen.Voor de volledigheid geef ik toch de link nog maar even:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ja, sorry.Ik lees die dingen inderdaad allemaal inclusief de lnks en de links in de links.En met name in de tot nu toe 27 reacties kom je veel aan de weet.Ik kan niet anders.Dank voor het HVN-stukje @Wilma.Ik kende dat uiteraard niet.

Mag ik nog even zeggen dat het mij erg gelukkig en dankbaar maakt dat er hier een verheugend aantal mensen meeleest, die hun verstand en gevoel ook mee laten spreken in hun reacties.
Quote
#15
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Vanavond om 19.00 uur !
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Ambachtelijk weekend met de Grieken Markos 0 1.547 15 August 2012, 19:10
Laatste bericht: Markos
  Grieken zijn vossen/ zijn Grieken vossen? Wick 0 2.018 22 February 2012, 09:15
Laatste bericht: Wick

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)