Memories van 25/11 Yiannis en Karin
#1
Jullie zullen gisteren wellicht ook de aflevering van Memories met Yiannis en Karin op Kreta gezien hebben.
het was weer genieten en kreeg zo waar kippevel toen ik dat prachtig lied hoorde tijdens het fragment dat Karin met tafel en stoeltje aan de kustlijn zit (gezongen door een zanger met pianobegeleiding.)
Kent iemand de titel en zanger hiervan ???

groeten,
Anita
Quote
#2
ik kijk er nooit naar maar heb even dat stukje via uitzending gemist bekeken.
Ik ken het lied, volgens mij ook de zanger maar ik kan er echt niet op komen, sorry.
Als ik jou was zou ik even naar memories schrijven want die kunnen het je zo vertellen.
Het is inderdaad een prachtig nummer!!!!
Quote
#3
Deze werd vrijwel aan het begin gespeeld:



En deze was bij het tafeltje aan zee te horen:



Het is dus Pantelis Thalassinos met 'Pes mou ayta pou agapas'

En, voor degenen die nieuwsgierig zijn geworden en de gehele aflevering willen zien:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





( vanaf 32:50 )
Quote
#4
Fijn, ik was daar ook ontroerd van. Prachtige muziek.
Bedankt.
Quote
#5
Het is inderdaad opvallend dat Memories een uitstekende muziekkeuze heeft voor de aan Griekenland gerelateerde onderwerpen. Er werkt kennelijk iemand aan het programma mee die heel goed op de hoogte is wat betreft Griekse muziek en de diverse uitvoeringen ervan. Daarnaast het prachtige camerawerk en we waren voor even in Griekenland...
Quote
#6
Dit werd ook gespeeld:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&feature=youtu.be
Quote
#7
Thumbs Up 
dank je voor het opzoekwerk Ger ! :)
@ Rhodosliefhebber : dit is inderdaad het nummer dat ik bedoel,super !
leuk om alle nummers volledig te kunnen beluisteren, en ik ben weer wat Griekse muziek+zangers rijker geworden ;)
hartelijk bedankt !!
Quote
#8
Voor de Apple-fanaten: je kunt ook zelf ringtones maken van (een stukje van je) favoriete Griekse liedje met GarageBand. Ik heb nu Kali Tichi, Logia, O Pios Kalos o Mathitis en Samiotissa gemaakt. LOL!
Quote
#9
oh ja Pantelis Thalassinos, die is zo geweldig !!!! bedankt Ger.
Quote
#10
versta niet wat er gezongen wordt maar als muziek liefhebber heerlijk om naar te luisteren
Quote
#11
Ger en Rhodosliefhebber,

Dank voor jullie mooie bijdrage van de prachtige muziek.
Toen ik maandagavond naar Memories keek dacht ik,o wat jammer dat er door de prachtige muziek heen wordt gepraat,ook wel logisch met de opzet van het programma.
Heerlijk om deze prachtige nummers met een wijntje en kaarsje te kunnen beluisteren,inderdaad weer helemaal in de Griekse gevoelens terug met het gure herfstweer hier.
Hierin zie je de kracht weer van ons zo geliefde ORISTE.
Ook namens mij Hartelijk Dank,
Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#12
Pandelis Thalassinos heeft zulke mooie cd's. Heb nu zelf Απ' την Τήλο ως τη Θράκη (Δια ζώσης) opstaan, prachtig!
Quote
#13
Helemaal mee eens over Pantelis. de memories was een herhaling of een nieuw serie??

ik hoorde deze ook
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





en deze
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#14
Skiros!!!
Quote
#15
Heb even gekeken. Bekende verhaaltje. Smile) Ik was op die leeftijd niet meer zo naief dat ik alles geloofde ..... Overigens zijn de muziek in de uitzending wel ondertiteld. Je kunt verder altijd proberen of er op stixoi.gr een vertaling van het lied voorhanden is.
Quote
#16
ik ken dat bekende verhaaltje niet. vertel !!
Quote
#17
Bedankt Ger,
Prachtige muziek, had hem wel eerder gehoord maar kon hem niet plaatsen. Denk dat ik dit nummer wel heb, door een andere Griekse gezongen, ga nog even zoeken.
Groet Ostria.
Quote
#18
welke platenzaak in Holland heeft deze zanger in huis? anders koop ik hem wel op Kreta
Quote
#19
vraag even hun
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313&_nkw=thalassinos&_sacat=11233
Quote
#20
Of bestellen on line via studio52 in Thessaloniki. Prima ervaring mee.
Quote
#21
Ja, als we dan toch bezig zijn:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.
Ook bekend van Lychnari. Prima ervaringen mee. Cor.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Toekomst voor Yiannis vlagreco 15 10.272 07 February 2013, 12:58
Laatste bericht: Aleko

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)