Recensie Verscheurd Verlangen
#1
In een eerder topic vertelde ik het verhaal achter mijn roman Verscheurd Verlangen. Inmiddels is het boek verschenen en de Biblion-recensie (zeer belangrijk voor een auteur!) heeft een grote glimlach op mijn gezicht gebracht. Lees hier wat zij ervan vinden:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Dus ben je nog op zoek naar een leuk Grieks getint boek voor op het Sint- en/of Kerst-verlanglijstje, denk dan eens aan Verscheurd Verlangen! Zowel als paperback en e-book te koop via de gewone en online boekhandels. Veel leesplezier!

[Afbeelding: 2z5uk4o.jpg]
Quote
#2
Proficiat met deze belangrijke recensie. Hartelijk dank voor je mooie interview!
Quote
#3
Dank je wel, Erwin. Ik vond het erg leuk om te doen en wat recensies betreft... hoop ik er van dit soort nog heel veel te mogen krijgen Wink
Quote
#4
Ik heb je boek net uit Wilma. Was weer een topper! Complimenten...
Quote
#5
Dank je Marjolein! Ben blij dat je ervan genoten hebt. De volgende is alweer in de maak Wink
Quote
#6
Wordt tijd dat ik de plekjes uit je boeken een keer in het echt kom bewonderen op Pilion Wilma... Wink
Quote
#7
Van harte welkom! Er zijn zoveel mooie plekjes hier! Mocht het ooit zover komen, dan is mijn reisgids Een Hollandse Kijk op Pilion een goede voorbereiding op het verblijf alhier. Zowel in gedrukte versie als in e-book te verkrijgen via mijn websites
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




of
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wink
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Het verhaal achter Verscheurd Verlangen - de schrijfster vertelt WilmaHollander 3 3.854 06 November 2013, 19:33
Laatste bericht: Pippelientje
  Recensie ‘Naar het eiland’ van Meaghan Delahunt Corry 1 2.812 02 January 2013, 23:44
Laatste bericht: mart
  Recensie: Athene-Delphi. Op de fiets naar het orakel - Rosita Steenbeek Corry 2 3.461 20 October 2012, 23:11
Laatste bericht: Corry
  Recensie: Heimwee naar Griekenland Corry 3 3.978 27 August 2012, 10:16
Laatste bericht: Rob Stam
  Recensie: De boodschapper uit Athene Corry 1 2.445 22 August 2012, 20:09
Laatste bericht: Karel
  Recensie + prijsvraag "Onder de Griekse zon" Ger 4 4.177 17 November 2010, 00:14
Laatste bericht: xenga

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)