Grieksegids nieuws
uitdaging
#1
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&v=huAK5_w9MAo


Iemand deze weg al eens gereden?

groet, Ron
Quote
#2
Nee, nog niet. Staat nog op het to-do lijstje. Enige "nadeel" van deze weg vind ik dat hij verhard is. We hebben een soort gelijke weg gereden naar het Koudouma klooster, en dat was onverhard! Top! Daar heb ik dit filmpje van gevonden:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
ja in beide richtingen, zowel op de motor (mijn man en zoon) als met de auto en is heel goed te doen, mooi asfalt, alleen heel veel (scherpe) bochten, maar als je langzaam rijdt is er geen probleem. Mooie uitzichten!
veel plezier!
Barbaraki's signatuur beleef het echte Kreta op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
undefined

undefined
Quote
#5
@ Martineprest: nieuwe poging: ik word al misselijk als ik het filmpje zie. Gek genoeg hebben wij zelf dergelijke wegen regelmatig gereden. Je moet wel heel erg van Loukoumia houden, of heel erg gelovig zijn om een dergelijke tocht te ondernemen. Zelf zijn we ooit in " zijn achteruit" een berghelling af moeten dalen omdat de dirtroad te slecht werd. Wij wilden een klooster bezoeken dat volgens de hostess makkelijk te bereiken zou zijn. Ik besef steeds vaker dat we vaak risco 's nemen om iets te kunnen zien, of te kunnen fotograferen. Maar blijkbaar als je zelf in de auto zit, is het minder eng dan het er uit ziet.
Quote
#6
Ik dacht even dat het een bekende weg was waar wij ook hebben gereden .
Wij hebben de route vanaf Plakias door de Imbros-kloof richting Kares gereden en waren toen van plan om de terugweg ook via deze weg te nemen... maar na even goed op de kaart gekeken te hebben , hadden we toen toch maar besloten om dezelfde weg via de Imbros weer terug te nemen.
In het begin van de Imbros .. (zelfde hoogte als de haarspelden van het filmpje ) begint het ook met een stukje haarspeld-bochten en het lijkt wel erg veel op de bochten als in het filmpje ...
Maar gelukkig was het wel een 2 baans weg en de afgronden veel milder :)
Omdat ik nogal last van hoogtevrees heb ..neem ik het stuur altijd graag over op zulke wegen , zodat ik niet in die afgronden hoeft te kijken :)
Quote
#7
sorry het is offtopic,maar het kan altijd erger. Ik kwam dit filmpje laatst tegen, echt ongelooflijk!

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Berendw's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Colourful walking guidebooks
Quote
#8
@Berend, WOW, zo erg heb ik hier op Krerta de wegen nog niet gezien en eerlijk gezegd hoop ik daar ook nooit te rijden. Ik kan me herinneren dat we jaren geleden een keer naar Milia gereden zijn, over een gravelpad en net toen ik dacht "hier moet je ook geen tegenligger tegenkomen" komt er een tegenligger aan! Maar het ging goed, zoals meestal.
Barbaraki's signatuur beleef het echte Kreta op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)