na elke storm komt zonneschijn
#1
Na een paar stormachtige dagen was het gisteren prachtig weer om een tripje te maken rond Agios Nikolaos, met sneeuw in de bergen en 23 gr op het water.
Kitro Platia.
[Afbeelding: 2cie7us.jpg]
In de Marina.
[Afbeelding: 23m956d.jpg]
En natuurlijk op open zee achter Agios Pantes. (Kri Kri eiland) voor de kust van Agios
[Afbeelding: 2jdg76s.jpg]
Ook in de winter is Agios Nikolaos The Place To Be
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#2
Heerlijk, maak de logeerkamer maar klaarWink
Quote
#3
Arthur,enorm wat een verschil,de blauwe zee en besneeuwde bergtoppen, prachtige foto"s.
Ben je ook in het water wezen zwemmen,en dan bedoel ik gewoon in je zwembroek en zonder duikpak, dan is de tegenstelling helemaal enorm,zwemmen in dit prachtige water met uitzicht op de besneeuwde bergen,lijkt me wel wat.
Succes, en we horen.,
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#4
Zwemmen doe ik tot het water nog aangenaam is, meestal tot na januari gewoon in mijn zwembroek natuurlijk, ook dit jaar doe ik weer mijn Nieuwjaarsduik de foto's komen nog.
En dan vanaf april/mei weer elke dag.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#5
Mooie foto's en inderdaad fijne regio om (ook buitenom de zomer) te zijn. Ik ben diverse keren in Agios geweest, vaak logeerde ik dan in Ammoudara, dichtbij Agios. De wandeling langs de kust, vanaf het strandje bij Ammoudara, naar Agios is ook geweldig.
Het is weer al een hele tijd geleden, de kennis bij wie ik op bezoek ging is 5 jaar geleden overleden en op de een of andere manier komt het er nu niet meer van Kreta te bezoeken. Griekenland is gewoon te groot, te veel en te mooi overal! Big Grin
Niettemin, nu ik het zo weer lees stijgt het weer op mijn 'weer te bezoeken'- lijstje!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Afgelopen storm Chania CaptainTeabag 8 3.321 10 March 2019, 11:30
Laatste bericht: CaptainTeabag
  Storm in Plakias maria alida 7 6.573 14 March 2011, 13:32
Laatste bericht: Xander

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)