Moet de Griekse burger hier nou blij mee wezen...??
#1
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Heeft regering Simitis deze familie al niet ruim van contanten voorzien?
en heeft regering Mitsotakis al niet geregeld dat in 1 nacht half Kerkira (zonder pottenkijkers) naar deze familie verscheept kon worden?

En worden deze "royale" gebaren van de Griekse regeringsleiders nu niet mee op de schouders van de burgers gestampt?

En dan straks maar van de media horen hoe "uitbundig blij de Grieken zijn met "hun" koning" ..... (Koreaanse vlaggetjeszwaaiers)
Quote
#2
ελα ρε Φυφικα , ανθρωπος ειναι κι αυτος. θελει να γυρισει στην πατριδα του. εξαλλου εμεις εχουμε τοσα αρχη-δια , ας ερθει κι αλλο εννα.
Quote
#3
Om het ook maar eens in een vreemde taal te zeggen: er "wankt unk",
zoals wij Friezen zeggen als er gevaar dreigt of onheil in de lucht hangt.

Ik doel natuurlijk natuurlijk op de terugkeer van de royalistische faktor in de Griekse maatschappij.Het land staat voor de grootste majeure crisis sinds 1967-1974. Het land is sterk aan het "verrechtsen" (ND,XA) en de door Albion -- sinds 1945 nog immer rancuneus aanwezig -- gesteunde "puppet" is nu dus al in stelling gebracht.Welk legeronderdeel gaat hem als de echte komende crisis losbarst "lanceren"? Tel de dagen maar af!

In dit soort discussies zou het toch wel erg handig zijn als mijn Hoogeveense vriend toch ook minimaal tweetalig z'n commentaar zou inbrengen.Of denkt @Tzimis dat Nederlandstaligen in zo'n groot onderwerp geen recht van spreken hebben en stelling in zouden kunnen nemen.Jammer!
Quote
#4
nee zo denk ik niet, maar goed het probleem is Aleko , dat deze oude spook weer terug is. ik kan iets herinneren van deze dag
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





, ik was 9 maar ik kan iets herinneren en die van 73 ook. ik weet want in de familie zijn wij helemaal tegen deze hele zo genaamd Griekse Konings familie. ik wil hem niet kennen en hij heeft niks met griekenland te maken.
hij heeft het vaker geprobeerd en om zijn zoon naar voren te brengen, ik ken ook geen fans van hem in griekenland niet, dus wie hem wil vraag ik mij af.
het grieks was niet te vertalen want een αρχηδιον is zo wel een klootzak als ook een leider dus ik zei wij hebben al genoeg klootzaken , 299 in het parliament bij vb, dus een te bij kan makkelijk toch, wij zijn gewend.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Het moet nou toch niet gekker worden! Lyonesse 8 8.328 02 February 2016, 14:05
Laatste bericht: jjohn

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)