NATURE, BODY and SOUL Inspiratieweken op Samos
#1
Tijdens de NATURE, BODY and SOUL inspiratieweek in de Nachtegalenvallei ervaar je hoe je door mindfulness, yoga en qi gong totaal anders in het leven kunt gaan staan. Door in deze week volledige aandacht aan je lichaam en geest te geven, kun je meer ontspanning in je lijf voelen, geestelijk verbinding maken met je eigen kern en keuzes maken voor een leven dat helemaal bij jou past.
Op een schitterende plek met uitzicht op de Egeïsche Zee is er naast het inhoudelijke deel van het verblijf volop tijd om te genieten van de natuur, strand, de Griekse keuken, rust, creativiteit en stilte.

Voor meer informatie zie
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





[/font]
MArjaaNi's signatuur MArjaaNi @ Samos

Yoga, Tai chi/Qi gong
Mindfulness
Handmade Glass Art

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Dimtris of kritikis? Lijkt me toch niet iets waarvoor ik speciaal naar Samos moet afreizen. Ook hier te lande zijn locaties die bij uitstek voldoen aan dat ' ultieme' gevoel. Sorry, Samos boeit mij meer dan een ander. Mijn hart en mijn (ge)liefde liggen er maar mijn core business exploiteer ik er niet, in ieder geval niet via dit medium/forum anders dan ik in aanhef een commerciële advertentie zou plaatsen om de betekenis van het forum te ondersteunen. Ik ben kritisch, een flapuit en het hart op mijn tong, c.q. toetsenbord.
Quote
#3
(20 December 2013, 00:15)Dimitris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dimtris of kritikis? Lijkt me toch niet iets waarvoor ik speciaal naar Samos moet afreizen. Ook hier te lande zijn locaties die bij uitstek voldoen aan dat ' ultieme' gevoel. Sorry, Samos boeit mij meer dan een ander. Mijn hart en mijn (ge)liefde liggen er maar mijn core business exploiteer ik er niet, in ieder geval niet via dit medium/forum anders dan ik in aanhef een commerciële advertentie zou plaatsen om de betekenis van het forum te ondersteunen. Ik ben kritisch, een flapuit en het hart op mijn tong, c.q. toetsenbord.

hier kan ik alleen maar volledig mee eens zijnCool
Quote
#4
Het bericht staat keurig geplaatst in de (semi)commerciële rubriek (die is speciaal
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




voor dit soort berichten) dus er is niets mis mee. En voor de mensen die toch op Samos zijn en dit graag willen meepikken is dit zeker interessante informatie.
Marjan, veel succes met je oproep; ik hoop dat je er veel geïnteresseerden mee kunt bereiken :)
Quote
#5
Ok, Ger, maar er zijn van die forumgangers die ALLEEN hier maar iets posten als het over hun eigen business gaat en voor de rest NIKS positiefs bijbrengen. Mag ook wel eens aan de kaak gesteld worden, maar voor de rest, voor mijn niet gelaten hoor ...
Quote
#6
@Ger. Het arbitraire karakter van eea plaatsen is gelegen in de eenmaligheid. En daar zit in casu de crux. Overigens geef ik geen kwalificatie mbt de betreffende bezigheid en respecteer het karakter ervan noch is het een persoonlijke aanval. Meer in het bijzonder stoorde mij het herhaalde gebruik van het forum ten behoeve van deze activiteit maar het is nadrukkelijk geen halszaak hoor;)
Quote
#7
Bedankt voor de tip Marjan. Voor 2014 staat Samos in de planning dus wie weet kunnen we e.e.a. combineren.
Ben je inmiddels al een beetje ingeburgerd op het eiland?
Quote
#8
Ger,
bedankt voor je support!

Hartelijke groet,

Marjan

Jill,
bedankt voor je reactie. Het zou leuk zijn om je te kunnen begroeten tijdens één van de Inspiratieweken.

Inmiddels ben ik aardig ingeburgerd. Ik heb hier in Platanakia een mooi appartement gevonden: 3 minuutjes lopen van de zee en de andere kant op ligt de Nachtegalenvallei. Het is mijn eerste winter op Samos, dus best spannend. Het kan ook hier behoorlijk koud en regenachtig zijn, maar tot nu toe gelukkig ook weer genoeg dagen met volop zon.
Ik ben nu bijna 8 maanden op Samos en ik heb nog geen moment spijt gehad van mijn beslissing om alles in Nederland achter te laten. Op Samos ben ik thuis!

Hartelijke groet!

Marjan
MArjaaNi's signatuur MArjaaNi @ Samos

Yoga, Tai chi/Qi gong
Mindfulness
Handmade Glass Art

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)