Griekse Radio
#1
Liefhebbers van Griekse radio op internet kunnen onderstaande Startkabel pagina raadplegen.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Met groeten,
Ton van Dam.
Quote
#2
Mooi overzicht Ton, ik zie dat je die site zelf hebt gemaakt.
Ik zet 'm bij m'n favo's!

Complimenten vink

Yassas, Yorgos
Quote
#3
[quote='Yorgos' pid='1307' dateline='1267108122']
Mooi overzicht Ton, ik zie dat je die site zelf hebt gemaakt.
Ik zet 'm bij m'n favo's!

Complimenten vink

Yassas, Yorgos



Bedankt voor je reactie Yorgos. Het was een bestaande pagina die al een tijd niet meer werd beheerd bij gebrek aan een redacteur. Dat heb ik nu op mij genomen. Als je nog tips hebt voor en goed radiostation kun je dat mailen via de pagina(mail de webmaster)

Yassas,
Ton.
Quote
#4
Inderdaad een handig overzicht Ton.
Zou het niet handig zijn om er ook een link naar dit forum op te vermelden? Met name de rubriek "Griekse Radio en TV in Nederland en Vlaanderen ontvangen" lijkt me wel handig voor degene die op zoek zijn naar informatie hoe en waar je de Griekse radiozenders kunt ontvangen.

Ger
Quote
#5
Leuke site Ton.
Ik gebruik echter al jaren
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




, altijd actueel en goed overzichtelijk. Jammer dat die site bij jou ontbreekt, ik vind 'm een stuk overzichtelijker dan zo'n verzamelpagina. Maar da's mijn eigen bescheiden mening.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Yassas, Eleni
Quote
#6
Ik sluit me helemaal bij Eleni aan. Ik gebruik ook altijd e-radio.gr en dat bevalt uitstekend. Altijd up-to-date en online. Handig ook met die logo's erbij.
Ik vind zo'n startkabel nauwelijks tot geen toegevoegde waarde hebben.
Sorry Ton Confused

K-A
Quote
#7
Bedankt voor jullie reacties. E-radio.gr is inderdaad een heel goede site. Het is niet helemaal met elkaar te vergelijken omdat de startkabel pagina juist zo compact mogelijk moet zijn. Dus alles op een pagina. Dat is bij e-radio niet het geval. Verder is het mogelijk door een mail naar de webmaster te sturen stations of andere info toe te voegen. Het verzoek van Ger om een link te plaatsen naar dit forum wordt geregeld.

Vrgr,
Ton.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Griekse radio Choreftis 1 7.567 25 October 2009, 12:26
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)