Losse tickets Kefalonia
#41
Vito,+
Jawel.25euro.
De vlucht vertrek 13/05 was 329 +25 +2,50 calamiteitenfonds +16(ruimbagage)en daar ging weer 25 kortingscode vanaf dus totaal 329+16+2,50 samen 347,50 voor 4 weken niet slecht dus.
Hangt misschien van je vertrekdatum af?
Hoorde dat Air Berlin vanaf Weeze of Düsseldorf nog voordeliger is,en daar mag je nog 23 kg zonder bijbetaling meenemen.
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#42
hoe komen jullie aan die actiecodes? omdat je vorig jaar via Sunweb hebt geboekt misschien
Quote
#43
Zo'n code krijg je gestuurd als je twee keer of meer bij Sunweb hebt geboekt.
Quote
#44
(05 January 2014, 01:22)Mariët schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




hoe komen jullie aan die actiecodes? omdat je vorig jaar via Sunweb hebt geboekt misschien

effe naar Harry bellenBig Grin

Quote
#45
(03 January 2014, 21:48)Mariët schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




dat is toch een mooie prijs Vito, dat zijn retourtjes neem ik aan.
@Margaritha volgens mij (ik heb ook contact met ze gehad) heeft Jiba geen losse tickets.

Ik heb inmiddels contact gehad met Sunweb en de enkeltjes komen wel boekbaar maar dat duurt nog eventjes.
Geduld dus maar.

Ik vind overigens de prijzen van Sunweb niet hoog en betalen voor je bagage van 20 kg voor €8,= is die prijs ook laag.

eindelijk vandaag onze tickets kunnen boeken.
Viel nog niet mee want rechtstreekse enkeltjes naar Lesvos (in mijn geval) zijn echt moeilijker te krijgen dan de retourtjes en al helemaal zonder een accommodatie te boeken.

Ross was uiteindelijk de enige reisorganisatie waar we enkele tickets konden krijgen (voor een normale prijs) op 11 april.
Nog even ter aanvulling (of info voor anderen), normaal verkoopt Ross niet echt losse tickets, had het al eerder geïnformeerd en wist het ook van vorige jaren. Ze proberen uiteraard eerst de tickets te verkopen MET een accommodatie maar deze datum is zo vroeg in het seizoen (eerste chartervlucht) dus nu kon het uiteindelijk wel. Zo hebben we het twee jaar geleden ook een keer gedaan via Ross.
Was echt goedkoper dan Sunweb waar (nu ook nog na melding) ook de prijzen op de site niet eens van kloppen voor de enkeltjes.
Transavia zelf (waar we normaal boeken) biedt alle vluchten met vertrek voor 28 april alleen i.s.m. de touroperators aan dus via hen was rechtstreeks boeken ook niet mogelijk kreeg ik vandaag uiteindelijk te horen (via twitter) dus daar hoefde ik ook niet op te wachten.
Misschien zou het nog lukken met een last minute de week van te voren als er iets over zou zijn maar daar wacht ik niet op, is te onzeker.
Corendon begint zelfs pas op 1 mei te vliegen, te laat voor ons maar Corendon is volgens mij echt een goedkope aanbieder dus voor de terugreis (ergens eind oktober) zullen we dat zeker in de gaten houden in vergelijking met Transavia.

TIP: Twitter is overigens een ideaal medium om dit soort vagen te stellen en bijna direct antwoord te krijgen. Vandaag met Transavia, Sunweb en Ross goed contact gehad daardoor.
Quote
#46
Mariët,blij voor je dat het zo gelukt is en je hebt gelijk zie je later in het seizoen wel voor de terugvlucht.
Ik heb zelf ook wel eens een los ticket bij Ross geboekt voor vertrek eind april,maar in die tijd vlogen ze ook pas later naar b.v. Samos.
En ook heel begrijpelijk dat ze liever een pakket verkopen.
In het verleden kon je ook altijd makkelijk bij de hostess ter plaatse een voordelig retourticket kopen,heb ik wel eens gedaan als ik toch nog een weekje langer wilde blijven,maar ook dat lukt niet meer.
En wees eerlijk het geeft jezelf een heerlijk rustig gevoel als de ticket voor elkaar is.
En voor mijn septembervlucht Metaxa, moet ik toch echt maar effe met Harry bellen
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#47
inderdaad een heerlijk idee dat die tickets nu geregeld zijn. Elke dag weer op die sites kijken werd ik echt tureluurs van.
Quote
#48
Fijn Mariët, dat het nu geregeld is. Bestaat er geen mogelijkheid tot een open ticket eigenlijk?
Quote
#49
(10 January 2014, 14:02)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Fijn Mariët, dat het nu geregeld is. Bestaat er geen mogelijkheid tot een open ticket eigenlijk?

dat weet ik eigenlijk niet.
Sinds vorig jaar (pensionadoschap) doen we het gewoon met enkeltjes, vind dat een heerlijk vrij gevoel. Big Grin
Quote
#50
Ik kon het niet laten en had toch de site van Transavia in de gaten gehouden. Eindelijk staan de tickets erop, maar met bagage erbij scheelt het € 50,- met Arke. Zonder bagage is Transavia wel voordeliger.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Annuleren tickets Aegean maria kaptein 6 1.442 04 July 2020, 20:21
Laatste bericht: Igmarvanderburg
  Tickets Aegean Airlines JohannesGR 0 1.134 12 March 2020, 18:23
Laatste bericht: JohannesGR
  Goedkope ferry tickets Patrick 0 1.222 27 July 2017, 19:48
Laatste bericht: Patrick
  Astra : nieuwe maatschappij goedkope tickets Dirk 1 2.512 10 September 2012, 17:01
Laatste bericht: Bob Rempetis

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)