Gestolen pony Kreta
#1
Hallo,

Mijn pony is gestolen in de nacht van 21-22 December. Ze is uit haar gesloten land weggehaald. Het land was gesloten met een hekwerk, deze hebben ze doorgeknipt en mijn pony te samen met haar deken en de deken van mijn andere paard meegenomen. Ze is waarschijnlijk opgeladen in een pick-up of andere wagen waar ze in past. Ze is erg klein en dus makkelijk mee te nemen en te verstoppen. Het is vlak voor kerst gebeurt, dus het kan zijn dat ze een kerstcadeautje moest zijn of ze is eventueel gelijk doorverkocht. Ik vermoed dat ze nog ergens op Kreta is. Dit denk doordat het erg lastig is om haar met de boot mee te nemen en het verschil in waarde met het vasteland. Ik hoop haar terug te vinden en iedereen die wat weet of ziet gelieve mij te mailen of mij te contacteren op mijn mob. 6988391988. Er bestaat ook een beloning!

Info:
ras: Mini - Shetland
grootte: 70/80cm
kleur: bruinrood/donkerrood(ligt aan het seizoen) met wit bruinachtige manen. Ze heeft ook een wit rondje op haar voorhoofd. en wittige benen.
leeftijd: 3,5
gestolen uit: Avdou
chip: ja

Ze luistert naar de naam Lizzy.

Mijn dekens zijn ook gestolen en worden waarschijnlijk ook verkocht.
Info:
1: zwart/grijze deken van het merk Harry's horse. De deken is zwart met grijze biezen. Maat 175cm
2: grijs/zwarte deken van het merk BR. Deze deken is de kleinste maat die er bestaat en is dus uitzonderlijk! ik vermoed ong 70/80 cm.

Voor foto's of meer informatie mag iedereen mij altijd mailen of bellen. Er bestaat een beloning voor degene die mijn pony vind.

[Afbeelding: 210x769.jpg] [Afbeelding: 2d6tjn.jpg]
Quote
#2
Heel veel sterkte en succes Yaniekiej,

Ik hoop dat Lizzy snel gevonden wordt. Hopelijk lezen hier ook mensen uit Kreta mee en kunnen ze je helpen zoeken.

K-A
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)