What is that?
#1
Ik kwam het tegen op een ander forum, mooi!

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Berendw's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Colourful walking guidebooks
Quote
#2
heb hem ooit al eens gezien maar hij blijft gewoon erg mooi.
Quote
#3
Het gezegde 'geduld is een schone zaak' laat in dit filmpje nog eens zien hoe belangrijk dat is. Als ouder voor je kind en als (volwassen) kind voor je ouder. Helaas maken volwassenen zich (bijna) net zo vaak schuldig aan ongeduldig zijn als kleine kinderen; misschien wel meer in deze tijden van 'snel, snel, snel' en de wereld van de (social) media, die ervoor zorgen dat wij ons niet altijd meer bewust zijn van onze directe omgeving. Met wie wij zijn, waar wij zijn...
Roosmarijn's signatuur zonnetje

Pluk de dag, en probeer (hoe moeilijk soms ook) het glas halfvol te zien.
Quote
#4
Dit filmpje laat ook een beetje de cirkel van het leven zien: als ouder zorg je voor de kinderen, dat ze veilig kunnen opgroeien. Later is deze taak voor de kinderen: of ze willen of niet: de rollen draaien langzaam maar zeker om. Je ouders hebben steeds meer zorg en aandacht nodig. Als kind zie je je ouders toch het liefste als ouders: gezond, wijs, krachtig. We komen er allemaal voor te staan. Ik hoop dat ik mijn ouders met net zo 'n geduld, liefde en aandacht kan verzorgen als zij dat met mij hebben gedaan. In ieder geval heb ik met hen de laatste drie jaar nog een heerlijke vakantie in Griekenland kunnen doorbrengen. Dat neemt niemand ons meer af. Nu zijn deze vakanties helaas niet meer mogelijk, mijn moeder is dermate slecht ter been dat het risico dat zij komt te vallen in Griekenland, waar geen tegel of stoep gelijk ligt bijna 100% is. En dat met de huidige staat van de Griekse gezondheidszorg. We durven het niet meer aan, maar hebben het er nog vaak over: mooie herinneringen.
Quote
#5
Ontroerend, dank voor delen!
Quote
#6
Ontroerend mooi,traantje weggepinkt.
Ook ik voel een link met mijn helaas overleden ouders,waarvan mijn moeder Alzheimer kreeg,bij haar heb ik geleerd geduld te hebben.
Ga het filmpje ook aan mijn volwassen kinderen laten zien, een bal kaatst altijd terug.
Goed voornemen voor het Nieuwe Jaar,geduld hebben en vooral naar elkaar luisteren.
groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#7
prachtig, mooi, .
Quote
#8
Ook ik ben geraakt.
Je geduld bewaren is lastig in dergelijke situaties (weet dat uit ervaring).
Dit filmpje is dan ook een wijze les...
Quote
#9
Dank voor het delen… ontroerend mooi!
Barbaraki's signatuur beleef het echte Kreta op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#10
echt mooi, heb het gedeeld op facebook
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)