Fodelianakis olijfolie                 
Nieuwe rubriek: In de spotlights
#1
[Afbeelding: indespotlights.jpg]

Zoals ik eerder aankondigde komt er na deze maand een einde aan de maandelijkse rubriek 'Thema van de maand'. Na 3 jaar maandelijks een ander thema te hebben behandeld wordt het steeds lastiger om nog een leuk of interessant onderwerp te verzinnen. Maar geen nood: vanaf januari komt daar een nieuwe rubriek voor in de plaats:
'In de spotlights'

In deze rubriek staat elke maand een ander onderwerp onder speciale aandacht. Dat kan bijvoorbeeld een eiland, stad of regio zijn maar ook een persoon of organisatie, een bijzonder of actueel nieuwsfeit, een goed doel of welk ander interessant onderwerp dan ook.
Vanaf 1 januari 2014 dus elke maand een ander onderwerp 'in de spotlights'
Quote
#2
Ik vind het leukduimpie
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#3
Ja, dat is een leuk initiatief. Op het moment dat het nodig is kun je extra aandacht vragen voor een bepaald onderwerp.
Ik kijk er met belangstelling naar uit.
Damiaatje's signatuur Je hoeft de top niet te bereiken, halverwege de berg is het uitzicht ook fantastisch.Big Grin

Als je met twee voeten op de grond blijft staan, kom je geen stap verder. Cool
Quote
#4
Ger beslis jij maar over wat er in de spotlights komt te staan. Anders komt daar weer eindeloos gekissebis over Smile)
Quote
#5
Ger erg goed plan,ik stel het me een beetje voor zoals het blog van Bruno Tersago, Bruno Griekse Site of bedoel je dit niet?
Succes,
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#6
Kan een rubriek met enorm veel variatie worden duimpie PRACHTIDEE !
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)