Vroegboek korting
#1
Beste mensen,

Misschien ten overvloede maar vandaag gezien op de sites van de diverse fery's dat de vroegboek-korting geld voor tickets die zijn geboekt voor 20-01-2014 bij Minoan en bij Anek - Superfast 21-01-2014.
Toch zonde als je met eigen vervoer naar Griekenland wil en je de 25% korting misloopt.

Voor Minoan
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Voor Anek - Superfast
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Om zelf eenvoudig te boeken.

Een goed uiteinde en een goed begin.

Gr. Dick
Quote
#2
Yep ook ik heb dat gelezen. Het wordt steeds vroeger, dat zij deze acties aankondigen. Was het een aantal jaren geleden nog zo dat je dit tot einde Maart pas behoefte te beslissen, is dit nu wel heel erg kort dag. Het zal zijn reden wel hebben.

Gr CG
Quote
#3
Zo vandaag geboekt bij Minoan;
Ancona - Igoumenitsa 7 april heen en 8 mei terug, 1 persoon met auto en een bed in 4 persoons binnen-kabine en dat alles voor de prijs van 258 euris.

Mijn vrouw en schoonvader gaan met het vliegtuig vanaf Basel naar Thesaloniki met Easyjet heen 14 april terug 7 mei en dat voor 240 euro.

Ik kijk er naar uit.

Kalo Vradi,

Dick
Quote
#4
Zo vandaag geboekt bij Minoan;
Ancona - Igoumenitsa 7 april heen en 8 mei terug, 1 persoon met auto en een bed in 4 persoons binnen-kabine en dat alles voor de prijs van 258 euris.

Mijn vrouw en schoonvader gaan met het vliegtuig vanaf Basel naar Thesaloniki met Easyjet heen 14 april terug 7 mei en dat voor 240 euro.
========================================================


Mag ik even lekker jaloers wezen? :)
Goede reis en een fijne Griekse Pasen.
Quote
#5
χαιρετισματα στη Δραμα.
Quote
#6
(18 January 2014, 16:37)Tzimis Bazoukas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




χαιρετισματα στη Δραμα.

Ja Tzimis zal ik zeker doen, heb je nog iets speciaals in Drama??

Het duurd natuurlijk nog even voordat het zover is, 2,5 maand.


Kali Spera,

Dick
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Vroegboek korting Beems 0 648 28 April 2021, 11:01
Laatste bericht: Beems
  Anek/Superfast 25% korting JohannesGR 6 4.415 16 December 2013, 15:49
Laatste bericht: Karel

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)