hotel of appartement
#1
Wie weet een leuk appartement of hotel in het centrum van Pythagorion vlak bij de haven?
Quote
#2
Stanley,zoek eens op Hotels Pythagorion Samos Greece.
Hier kun je veel vinden,vaak een met reactie vorige bezoekers en een omgevingskaartje erbij.Er zijn namelijk veel hotels aan zee maar buiten het dorp,goed opletten dus.Wat erg leuk is Hotel Tarnassis,aan zee en in de haven,misschien meer dan 50 jaar oud Hotel,origineel op de rand van de haven,je kunt daar prima ontbijten en gezellig dineren aan de zee ,simpel en origineel Grieks.
Volgens mij kun je zo vast iets naar je zin vinden,


Ik denk wat de prijzen betreft dat je misschien hier iets vindt als pakketreis,losse vluchten zijn momenteel nog erg duur.
Zelf ben ik 28 jaar geleden begonnen in Hotel Kouros Bay,perfect aan de zee,maar 20 minuten lopen naar Pythagorion,en jij zoekt iets in het dorp zelf.
Heel veel succes,moet lukken
Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#3
Stanley,
Misschien nog een tip in het dorp zelf:Appartementen ATHINA,
Gezellig,kleinschalig met zwembad en zelfs fietsen erbij.
Vrienden van mij zijn er afgelopen juli 3 weken geweest,ze waren erg enthousiast.
Een Griekse familie beheerd dit complex en organiseert regelmatig een BBQ voor hun gasten,
Ik hoor vaak op het terras positieve verhalen van andere gasten over deze familie en de lokatie.
Ik zag dat je o.a. via Sunweb kunt boeken,
Nogmaals succes,
Groet Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#4
Dank je wel voor je reactie ik ga is even kijken bij sunweb
Quote
#5
Het is hotel Labito geworden.
Quote
#6
Stanley,prima keuze mooi gezellig familiehotel overal vlak bij,wat je wilde.
De beide zonen van de eigenaar Andreas en zijn vrouw hebben een heel gezellig klein kafenion OSTRIA met terras aan de haven waar veel lokale Grieken en mensen zoals ik die vaak op het eiland komen even een wijntje komen halen eind van de middag of in de avond laat,regelmatig spelen lokale Grieken op hun mandoline,zomaar spontaan erg sfeervol.
In welke periode gaan jullie,voorjaar zomer of najaar?
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#7
Wij gaan drie weken in juni.
Dat cafe ken ik wel Antonis ligt daar met zijn boot.
groeten Stanley
Quote
#8
Stanley klopt,leuk dat je het kent het is niet echt een toeristenplaats,die zitten vaak bij de "luidruchtiger"terrassen.
Wie weet zien we elkaar daar ik vertrek weer op 10 juni,
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#9
Margreet, je kent deze mensen.
Anja,Stanley en Micky waren met ons op de boot van Antonis.
Liefs, Hans. XXX
[Afbeelding: 943454_649850855044838_1539278541_n.jpg]
Quote
#10
Hans lieverd je hebt gelijk,kleine wereld soms.
Nou Stanley dan weten jullie ook wie Hans en ik zijn als we elkaar tegenkomen,ergens op een terras,op de boot of het terras bij Notos.
Hans Liefs tot zondag a.s. xxx
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#11
Dat is toch wel grappig ,dat je met mekaar praat en zonder dat je er erg in hebt mekaar kent. Maar als we jullie zien nemen we er een drankje op.
Groetjes Stanley
Quote
#12
Stanley,ja erg leuk dat gaan we zeker doen.
Ger, zo zie je maar hoe het kan gaan met "jouw"ORISTE Leden.
Compliment voor de positieve uitstraling die er toch maar weer voor zorgt dat wij elkaar vinden,
Ook dit is de uitdaging van dit gezellige familie Forum.
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Appartement op Samos. Bassas 3 4.618 22 July 2016, 12:48
Laatste bericht: Margo

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)