All inclusive hotel
#1
Hallo,
wij zijn in october van dit jaar 25 jaar getrouwd en willen graag met de kids naar Griekenland,wie eet er een mooi hotel aan de zee/baai.
En het liefst in de buurt van een dorpje..
Gr Theo
Quote
#2
Misschien kan je een idee geven welk deel van Griekenland je voor ogen hebt.
Moet je niet voor elk deel een nieuwe topic aanmaken.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
In Analipsi op Kreta direct aan het strand en bij een erg leuk rustig vakantiedorpje ligt Het all in caldera hotel ook in Nederland te boeken.
De link is
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Schitterend hotel met zwembaden die te bereiken zijn vanuit de kamer enz enz.
Zeer veel animatie en zoals aangegeven direct aan het zandstrand.
Quote
#4
En daarnaast, welke eisen stel je aan het dorp? Toeristisch, niet toeristisch. Welke mogelijkheden voor je kinderen moeten er zijn. Hebben zij speciale wensen als bijvoorbeeld uitgaansleven, zwemparadijzen, stranden. Kun je vanuit België of Duitsland vertrekken ivm breder aanbod, prijzen. Wil je een pakketreis of ben je ook bereid zelf alles te regelen. Ja dat kan ook All Inclusive. Wil je per se in oktober en vanaf welke datum. Sommige touroperators stoppen eerder dan je denkt. En wat je maar kunt verzinnen zolang je je pincode maar geheim houdt Big Grin
Maria's signatuur Αχ Ελλάδα πώς κατάντησες.
Quote
#5
Hallo,
dank jullie al voor de reactie's,wij gaan vanuit Nederland vliegen,en zijn nog nooit in Griekenland geweest,de kinderen zijn 16,19 en 22..
Wij willen een mooi hotel aan de zee/baai en mooie omgeving vinden wij ook belangrijk.
En we gaan in oktober omdat de kosten dan wat lager zijn.
Gr Theo
Quote
#6
@Cornelius.Sorry, waar bemoei ik me mee, maar die link doet het niet.
Quote
#7
@Aleko
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#8
16 19 en 22 jaar? chersonissos?
heeft ook een mooi achterland en in oktober zijn de feestbeesten alweer naar huis???
of in de buurt van rethymon vandaaruit kun je alle kanten op als het gaat om dagtripjes en wandelingen..
Kijk eens op de site van de Happy Walker.
Quote
#9
Theo kijk eens op de website van het Doryssa Bay Hotel in Pythagorion, Samos. Wellicht is dat wat je zoekt. Mooie omgeving, zandstrand, uitstapjes van allerlei aard mogelijk, all inclusive als je wilt, ideaal.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Maar je kunt ook los boeken via tripadvisor ofzo. Denk alleen dat dat duurder is want dan moet je apart vliegtickets doen via Transavia of Air Berlin vanaf Düsseldorf
Quote
#10
Als je in oktober weg wilt en ook nog low budget kun je heel goed terecht in Agios Nikolaos, tot eind oktober alles open en levendig, deze zijn van 19-11-2011 Kijk eens hier
[Afbeelding: 2hnykgi.jpg]

[Afbeelding: 2vu0upi.jpg]

[Afbeelding: 120mfi8.jpg]

een voordeel heb je ook dat de charters tot het einde van de maand vliegen op Kreta.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#11
Moeilijke keus,heerlijk vooruitzicht allemaal samen,genieten.
Maria je hebt gelijk veel is na 10 oktober al dicht.
Els zoals jij schreef Doryssa Bay Resort,prachtig net wat jullie zoeken direct aan zee, maaaaaar: Als ik na de eerste week oktober terugga uit Pythagorion meestal op dinsdag"s 6, 7/8 oktober het weekend daarop veel restaurantjes op de boulevard en cafeetjes al gaan sluiten.
Ik snap ook nooit dat ik sommige touroperators nog accomodatie e.d. aanbieden in de herfstvakantie week hier in het Noorden rond de 20ste Oktober???.
Kreta info van Arthur lijkt me meer geschikt in dit geval.
TIP:Kom lekker eens met zn tweetjes in Mei/Juni of September naar Samos.
Groetjes en succes met het zoeken,
Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)