Vakantie 2014 geboekt
#1
Yes, na in 2013 niet naar Griekenland te zijn geweest (voor de afwisseling naar Italië geweest, ook prachtig) er toch weer voor gekozen om naar Griekenland te gaan. We gaan eerst een week naar Kythira, daarna naar Gialova op de Peloponnesos en als afsluiting een week naar Ithaki. Drie bestemmingen waar we al eens zijn geweest maar waar we zulke goeie herinneringen aan hebben. Heerlijk drie weken genieten van het mooie weer, de omgeving, de mensen en het eten. Heb er nu al zin in.
Quote
#2
Klinkt geweldig!
Heb je dt zelf geregeld of via een reisorganisatie?
Quote
#3
Vakantie 2014 ook geboekt,dit keer is het Evia of Euboia geworden.Heel benieuwd,1week zuid,1 week noord,nog nooit geweest in de 37jaar dat we Griekenland bezoeken.Wie weet voor herhaling vatbaar.
Quote
#4
Hier ook geboekt. Omdat we in 2013 vanwege ziekte niet weg konden, nu maar inhalen. :)
Het is Noord-Evia geworden. We gaan daar Pasen vieren. Geboekt via Prinos reizen. Irene studio's in Pefki.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#5
Geboekt via Ross Holidays. Is geen goedkope vakantie geworden maar we werken er allebei hard voor en we gunnen ons dit gewoon. 3 locaties die we allebei geweldig vinden.
Quote
#6
Ook hier de vakantie al geboekt. Wederom een villa met privézwembad, dit keer op Kefalonia. Tickets zijn ook al geboekt, alleen nog autohuur.
Quote
#7
Ook al een tijdje geboekt. Voor het eerst pasen meemaken en dat gaan we doen op Rhodos. En eind augustus nog even naar ons geliefde Lesvos.
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#8
Hier ook geboekt vorige week.
2 wkn in juni zuid-oost Kreta, Koutsouras vlakbij Makriogalis, lekker vooruitzicht.
Dit gebied gaan ontdekken, wandelen, luieren, sterrenwacht, zin inAngel
Quote
#9
ook geboekt 4 weken Mei Kalamaki Zuid-Kreta
Quote
#10
Eind juli weer 2 weken naar Samos, Kokkari.
Inmiddels de 7de keer op rij......
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#11
Eind mei opnieuw naar ons geliefde Kreta.
Deze keer naar het westen en wel 2 weken Paleochora en vervolgens nog 4 dagen Kissamos.
Vlucht (vanaf Bremen met Ryanair) en beide accommodaties zijn reeds geboekt; alleen de autohuur nog even regelen...
Quote
#12
@Harma Samos gaat nooit vervelen. Het is Griekenland in het klein.
Quote
#13
In april, juli/augustus en november terug naar mijn stekkie op Lesvos.
Quote
#14
Ja, zeker! lekker terug naar Anaxos, Lesvos. Rust, mooi strand, aardige mensen, betaalbaar wat wil je nog meer.
Ta leme,
Costas
Quote
#15
@Els,
Als ik maar 1 keer per jaar naar Samos mag ben ik helemaal tevreden.
Het liefst ga ik 2 keer maar dat zit er voorlopig nog niet in.
Voor de rest heb ik geen wensen. Ik hoef nergens anders meer heen.......
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#16
tickets in the pocket voor mijn eiland Lesvos. heerlijk naar ons stekkie.
april heen en terug????????????? oktober ergens?
Quote
#17
Smile 
Na lang wikken en wegen toch een week Kreta geboekt met Ross Holidays. Nog even kijken of het met ons werk lukt, maar dat zal geen probleem opleveren ws.
Voor we in het najaar gaan verhuizen mogen we van ons zelf nog een week naar de Griekse zon. Anders komen we vitamine G te kort.
Quote
#18
Harma,jouw tijd komt echt wel.
Toen mijn beide kinderen zo"n 20 jaar geleden volop aan de studie waren ging ik ook 1x per jaar naar ons Pareltje Samos,ze zijn nu 40 en 42 jaar en ik ga al jaren in mei en september,eind dit jaar hoop ik 65 te worden en te stoppen met werken dus je snapt het al, waarschijnlijk dan nog vaker,meid als we maar gezond blijven,dat is het belangrijkste.
Ticket voor mei 4 weken naar Samos geboekt,en september weer 4 weken,een erg tevreden mens hier in Fryslan.
Mijn 4 kleinkinderen houden me hier in Nederland,en zo is het ook prima.
Heb je altijd iets om naar uit te zien,bij het gaan naar Samos en het weer teruggaan naar huis.
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#19
is er iemand die ervaring heeft met last minutes?? ik denk aan een week Kos, hou ik van zelf regelen ook omdat even langs de vrienden in Athene wil, maar wil de optie ,week kos vlucht en acco ,checken.
waar zoek je last minutes.
Quote
#20
Tzimis,
Ik kreeg een mail/bericht dat de nieuwe Griekse Gids weer uitkomt.
Daar staat ook een site op met last minutes,a.o. vlucht en acco naar verschillende Griekse eilanden.
Kijken op pagina 1 ,en dan
2. Griekenland TOP-100 vakantiebestemmingen'
Daar staan erg veel bestemmingen op.Ik keek bij Pythogorion Samos en aan de zijkant van die pagina die last minutes aanbiedingen
Zag ook daar de losse tickets van Jiba,niet zo prijzig ongeveer zelfde prijzen als Sunweb.
Zag net dat Kos er ook bij staat
Succes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#21
8 augustus gaan we weer naar Kokkari, Samos.
Voor de vierde keer in successie, alleen nu naar hotel Athena, ipv het kleine Kalidon, bijna naast elkaar overigens.

Ook wij kunnen bijna niet wachten om van de Griekse zon en alle andere geneugten te genieten.

Marcellos
Quote
#22
@Marcellos: dat wordt weer een super-vakantie op "mijn" mooie Samos!! Smile)
Quote
#23
Geboekt, 3 weken Parga.
Hadden eerst voor 2 weken geboekt en proberden dit om te zetten naar 18 dagen daar we met een auto en een overnachting naar meteora willen gaan.
Echter het verschil tussen 15 en 18 dagen was zo groot en het verschil tussen 18 dagen en 22 dagen zo klein dat de keus snel gemaakt was.
Vorig jaar 12 dagen Parga gedaan, was toen daar voor het eerst, en was bijzonder goed bevallen.
Dus nu weer Parga.
We moeten nog even wachten tot 20 september, maar je hebt wel wat om naar uit te kijken.
Co
Quote
#24
In Mei en weekje Paros en in september eilandhoppen,Athene Sifnos, Milos, Santorini. heb er zin in maar het duurt nog even.
Quote
#25
Margaritha, Ik wacht geduldig af......

Onze kinderen zijn sinds 1 jaar uit huis dus het word wat gemakkelijker.
Afgelopen jaar hebben wij ze samen met de schoonkinderen uitgenodigd voor een weekje Samos.
Ze snappen nu waarom wij nergens anders meer heen hoeven.
Wat fijn dat jij gewoon 2 x per jaar 4 weken kunt gaan, Héérlijk!!
En dan vanaf volgend jaar nog vaker of langer.....
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#26
Lekker 3 weken naar Andros en Tinos
Quote
#27
Drie weken Kimolos, vanaf eind juni.
Quote
#28
Tongue 
Begin mei weer ruim 2 weken naar Corfu! Voor de 14e keer in zo'n 8 jaar! Big Grin Heerlijk in 'mijn' 2e huis, hotel in Dassia, waar allemaal lieve mensen werken en dan ga ik er ook nog eens heerlijk tennissen met m'n Engelse vrienden. Kan het nog mooier? Ben nu trouwens Grieks aan het leren, dus hopelijk kan ik het tegen die tijd in praktijk brengen en wat meer zeggen (en verstaan) dan goededag en dankjewel. Tongue
Quote
#29
Wij gaan dit jaar heerlijk 13 dagen vertoeven op zakynthos!
Pas in augustus dus nog even wachten maar
Wat een super vooruitzicht!
Quote
#30
In mei en in september naar ons tweede thuis Rhodos: al weer voor de 34e keer en ik kan niet wachten!
Quote
#31
augustus naar peloponessos: 1 week tolo, 5 dagen gythion en afsluiten met 2 dagen athene
Quote
#32
we gaan weer naar Anaxos Lesbos. heerlijk.;)
Quote
#33
(13 January 2014, 00:31)ElsR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@Marcellos: dat wordt weer een super-vakantie op "mijn" mooie Samos!! Smile)

Hey ElsR,

We komen niet voor niets voor de 4e keer achter elkaar terug.
En ik denk dat dit jaar niet de laatste keer zal zijn.
Ook wij zijn verslaafd aan Samos.

Marcellos&Nanny
Quote
#34
Smile 
Nou... we zitten nog heel erg te twijfelen, kreta/aghia marina of karpathos/pigadia. Kreta wel eens geweest omgeving heraklion bij schoonmoeders maar nooit richting chania geweest. Karpathos nog nooit geweest... moeilijk ,moeilijk, moeilijk hmmmhmmm
Quote
#35
Allebei dan maar? Rolleyes
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#36
Ook wij gaan weer naar ons Samos/Kokkari voor de ........maal ben de tel kwijt en wel de hele maand September gezellig genieten!

Gr SiepkeBig Grin
Quote
#37
Hahaha...allebei...helaas niet genoeg vrije dagen daarvoor..aangezien we net twee weken naar kozani/thessaloniki zijn geweest....maar denk dat pigadia t gaat winnen van aghia marina.. iemand ervaringen met pigadia? Big Grin
Quote
#38
Ticket geboekt. :)

Vanaf 1 september 5 weken eilandhoppen in de Ionische Zee (Zakynthos - Kefalonia - Ithaka - Lefkas).
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#39
(25 January 2014, 14:23)dewie schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hahaha...allebei...helaas niet genoeg vrije dagen daarvoor..aangezien we net twee weken naar kozani/thessaloniki zijn geweest....maar denk dat pigadia t gaat winnen van aghia marina.. iemand ervaringen met pigadia? Big Grin

jaaaaa,zelfs de kelners spreken er nederlandsUndecided

het is maar wat je leuk vindt;)
Quote
#40
Karpathos als geheel is een prachtig eiland. Pigadia is prima als uitvalsbasis, genoeg restaurantjes, gewoon gezellig. Kijk ook eens op karpathos.nl
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Wie al geboekt voor 2024? JohanV 118 15.914 10 March 2024, 17:37
Laatste bericht: Suus
  Geboekt!! Rolf 273 117.809 09 February 2020, 18:46
Laatste bericht: Pieter
  reis geboekt 2015 Goedas 61 38.289 08 March 2015, 02:18
Laatste bericht: Fyfika
  vakantie geboekt hentje 8 6.510 05 December 2013, 00:39
Laatste bericht: JohanV
  Vakantie geboekt Rolf 27 15.858 06 May 2012, 13:14
Laatste bericht: hentje

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)