Grieksegids nieuws
Libelle Kos special
#1
Deze week staat er in de Libelle een special over Kos met een aanbieding voor een reis voor de lezers
Quote
#2
En in de Magriet staat een Samos reis.

Griekenland wordt dus goed gepromoot ;)
Cynthia's signatuur Neem ook eens een kijkje op mijn fotosite:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




of via de Facebook pagina
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





fotosmiley
Quote
#3
Hoi,
Ik heb vandaag de Margriet met mooie Samos beschrijving even gehaald en gelezen.
Mooie duidelijke beschrijving,ook een stukje historie over ons geliefde eiland,
De Margriet aanbieding ook niet slecht als je weet dat je voor een vliegticket alleen al rond de 350 Euro kwijt bent.
Ik hoop via deze Griekenland/Samos promotie veel reacties,vorig jaar sprak ik verschillende toeristen op het eiland gezellig op een terras die ook via deze weg voor het eerst kwamen kennis maken met ons Paradijsje,allen zeer tevreden ook over de reisleiding,ik zou zeggen doen.
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#4
;) Margaritha we moete dat maar eens samen evalueren als je er bent
Quote
#5
Els,gaan we ergens in mei doen,neem de Margriet mee voor mijn Nederlandse vriendin die daar met haar Griekse liefde woont,
Groet Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#6
Het weekblad de Libelle heeft elk jaar een grote Griekenlandreis. Dan doen ze al vele jaren (denk wel 25 jaar). 3 jaar terug was het Parga, vorig jaar Rhodos en dit jaar Kos.
Ik heb begrepen dat de reis in 2015 naar Karpathos gaat. Het is geen groepsreis, maar je krijgt wel veel extra's.
Quote
#7
Ik meen toch dat ze in 2014 Samos op het programma hadden staan?
Quote
#8
Ze hebben meerdere reizen het hele jaar door, maar dit is de traditionele Grote Griekenlandreis.
Quote
#9
Els je heb wel gelijk van de Samos reis 2014, dat is van de Margriet. Waar ik het over heb is van de Libelle. (ik zie in gedachten de mannen al fronzen Wink )
Quote
#10
Nou ik lees allebei niet, dus vandaar mijn verwarring Smile
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Kos JA of Kos NEE. Cor Nieuw Vennep 3 1.816 24 August 2018, 10:46
Laatste bericht: Arthur

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)