Sponsoren en donateurs: bedankt!
#1
Het begin van 2014 lijkt mij een geschikt moment om iedereen die het forum in het afgelopen jaar heeft gesteund enorm te bedanken.
Ik doel hierbij op sponsoren die een banner met link naar hun eigen bedrijfje/accommodatie of andere bezigheid in de bannerbalk hebben/hadden staan.
Maar ook op de 'gewone' leden die het afgelopen jaar een éénmalige of terugkerende donatie t.b.v. het voortbestaan van Oríste hebben gedaan.
En natuurlijk niet te vergeten de Oríste!-leden die een prijs beschikbaar hebben gesteld t.b.v. een prijsvraag; bijvoorbeeld de 'foto van het jaar'-verkiezing (mochten er nog leden met andere leuke ideeën zijn hoor ik dat graag).

Ik beheer dit forum op basis van (een behoorlijk uit de hand gelopen Big Grin ) hobby waar redelijk veel tijd maar ook kosten in gaan zitten; echter door deze steun is het voor mij tóch mogelijk het forum op een goede en professionele manier online te houden. Zo is het forum, mede door die donaties, enkele maanden geleden gemigreerd naar een uitgebreider hostingpakket met veel meer bandbreedte én hogere opslaglimiet, waardoor het probleem van regelmatige overbelasting bij drukte grotendeels is opgeheven.


Nogmaals aan iedereen die Oríste! het afgelopen jaar heeft gesteund:

ευχαριστώ πάρα πολύ

De sponsoren/donateuren zijn te herkennen aan de oranje kleur van hun schermnaam en de gele [Afbeelding: team-sponsor.gif] of [Afbeelding: team-donateur.gif] button die daaronder staat.

TIP: Neem ook eens een kijkje bij de sponsoren; klik op de banners in de bannerbalk!

Meer informatie: klik op de [Afbeelding: doneren.gif] button bovenaan deze pagina.


Ger
Quote
#2
Hulde aan Ger en de sponsoren.
BlushBlushBlushBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinCoolCoolCoolCool
Quote
#3
(07 January 2014, 17:49)iakovos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hulde aan Ger en de sponsoren.
BlushBlush

Zéker @Iakovos!
Maar naast alléén 'hulde' kan met zoveel Oriste-leden het aantal donateurs/sponsoren voor Ger toch wel 'n beetje omhoog....?

[Afbeelding: 11i0l1k.jpg]
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Bedankt allemaal - op naar 2016! Ger 2 4.935 31 December 2015, 15:41
Laatste bericht: grek

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)