Grieksegids nieuws
Camping tips
#1
Hopelijk tref ik hier wat Griekenland kampeerders? Deze zomer zijn wij weer op zoek naar een leuke camping, bij voorkeur aan de kust.
Omdat wij steeds weer uitkomen op dezelfde plekken (Pilion/Parga) en we nu echt eens elders willen kamperen, de vraag of jullie ervaring hebben met een leuke camping, aan zee, met grote plekken, liefst een zwembad. Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen!
Quote
#2
Ik heb geen ervaring met kamperen, maar ik zag bij Gythion in het dorpje Mavrovouni wel een aantal grote campings.
1e google hit levert direct deze camping op met zwembad
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Er lagen nog meer campings vlakbij elkaar.
Strand van Mavrovouni is ook mooi, wel kiezels.
Quote
#3
Wij zijn twee jaar geleden in de buurt van Gythion geweest en ik inderdaad gezien dat daar een paar campings zijn bij Mavrovouni. Als je een auto hebt en via de andere kant Gythion uitrijdt, kom je langs een prachtig strandje. De Grieken noemen het "ta skalakia" omdat je via een hoge trap naar beneden loopt. het is een prachtig baaitje en zeer zeker de moeite waard. Als je daar eenmaal geweest bent vind je het strand van Mavrovouni toch wel wat minder.
Quote
#4
Wij vonden en vinden Camping Santa Mavra aan de prachtige Desimi baai op Lefkada ontzettend mooi en leuk! Met hele ruime plekken en recht aan zee gelegen, je kunt er ook heerlijk eten. En in de baai zijn nog een paar leuke taverna's te vinden Ze zijn bezig met de bouw van een zwembad (tesamen met een aantal kamers met fantastisch uitzicht) en het plan is dat dat deze zomer klaar is. Of dat lukt weet ik natuurlijk niet. Kijk maar eens op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




voor meer info over de camping. Mochten er nog vragen zijn over de camping of Lefkada, laat dat dan gerust weten.
Veel plezier met het plannen.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Camping in GR JohannesGR 0 722 10 June 2023, 17:44
Laatste bericht: JohannesGR

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)