Grieksegids nieuws     
Facebook, twitter enz, zet ze in je profiel
#1
Ben je lid van één of meerdere 'social-networksites' en wil je dat op Oriste kenbaar maken? Zet ze dan in je profiel en er verschijnt een icoontje onder je naam in je profiel (zie voor een voorbeeld links onder mijn naam).

Ga naar je Gebruikersconfiguratiescherm (GebruikersCs); kijk in de linkerkolom onder 'menu' in 'diversen' en klik op 'Social network sites'. Je kunt daar dan simpelweg je schermnaam van die betreffende site invullen.

Let op: ik zie bij sommige leden dat ze de gehele link hebben ingevuld waardoor het niet werkt. Alléén datgene invullen dat achter de de betreffende site staat; wat ervoor staat is immers al standaard ingevuld.
Dus voor degenen die al een facebook, twitter of ander netwerk hebben ingevuld in het profiel, klik even op de link in het profiel om te kijken of het ook écht werkt.
Quote
#2
Hyves Ger???? Is toch al een tijdje geen social medium meer?
Maria's signatuur Αχ Ελλάδα πώς κατάντησες.
Quote
#3
(29 January 2014, 20:15)Maria schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hyves Ger???? Is toch al een tijdje geen social medium meer?

Klopt Maria, dat moet ik er inderdaad uithalen Blush


Update: Hyves is inmiddels uit het lijstje verwijderd.
Quote
#4
Leuk..staat er inmiddels in!
Berendw's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Colourful walking guidebooks
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
Information Foto en/of kort verhaaltje in je profiel? Ger 16 17.349 14 August 2014, 16:31
Laatste bericht: ostria

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)