Zoek je een boek? kastopruiming...
#1
In voorbereiding naar de boekenmarkt op 4 mei waar ik weer met Griekenland gerelateerde boeken zal staan ben ik aan het opruimen. Er zijn inmiddels weer zoveel leuke nieuwe boeken bijgekomen, dat er plaats gemaakt moet worden voor nieuwe aanwinsten! En in de loop der tijd heb ik ook diverse boeken dubbel verzameld.
Onderstaande boeken zijn nu 2,50 per stuk en vanaf 3 boeken 2,00 per stuk. Zit er iets voor je bij? Stuur me dan even een PB. Ik kan je ook een lijstje mailen, niet alle boeken konden op de foto. De verkooplijst op de website wordt vanavond bijgewerkt.
[Afbeelding: 140m4hi.jpg]

[Afbeelding: 2n1x8x5.jpg]

[Afbeelding: 2m5auef.jpg]
Quote
#2
Corry,erg uitgebreid jou aanbod,meesterlijk voor de liefhebbers.
Op mijn verjaardag kreeg ik het boek:
Het huis van duizend dromen, schrijfster Brenda Reid woont in Wales.
Uitgegeven door de Boekerij
Mooie roman speelt zich af op Kreta tijdens de tweede Wereldoorlog,
Nu zoek ik het vervolg hierop: Kind van de Zee,uitgegeven in mei 2013.
Ik kan het via Bol.com. Boekerij.nl of i.d. bestellen of via de Brunawinkel .
Voor ik dit ga doen mijn vraag aan jouw:
Misschien zit het bij de kastopruiming,heb je het niet laat even weten ga ik het bestellen.
Heel veel succes met de verkoop,
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#3
Hoi Margaritha, zit er niet bij. Ik heb net het Huis van duizend dromen gevonden, wil het nog lezen en dan gaat het misschien in mei mee naar de markt. Het vervolg heb ik nog niet gekocht.
Quote
#4
Hoi Corry,dank voor je snelle reactie en ik denk als je dit boek uit hebt,ook jij nieuwsgierig zult zijn naar het vervolg: Kind van de zee.
Ik ga binnenkort hier in het dorp even kijken bij de Primera,anders zoals ik al schreef gewoon voor mijn vakantie in mei bestellen en meenemen naar Samos en heerlijk met mn bakkie DE filterkoffie s"morgens op mijn terras lezen.
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Help! Ik zoek een Leonidas ''beeld'' M.vvdd 4 3.177 08 November 2016, 17:09
Laatste bericht: M.vvdd
  Mijn boek 'Leven als een godin in Griekenland' Margotho 2 3.510 23 November 2014, 16:40
Laatste bericht: Margotho
  Boek: Een "vreemde" kijk op Griekenland oriste 174 161.270 31 December 2011, 22:23
Laatste bericht: oriste
  gezocht; titel van een boek over stel dat naar Griekenland vertrekt Corry 3 4.581 24 July 2011, 10:30
Laatste bericht: maria kaptein
  Duurzaam reizen: op de bank met een boek Corry 0 2.381 11 December 2010, 18:28
Laatste bericht: Corry

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)