Op welke dag vlieg je naar welke Griekse bestemming?
#1
Weet iemand of er een site is waar ik kan zien vanaf welke vliegvelden op welke dagen er vluchten zijn naar Griekse bestemmingen? Mijn voorkeur gaat uit voor vliegen vanaf Düsseldorf, maar andere luchthavens zijn misschien ook wel fijn om vanaf te vertrekken. Weet iemand of er zo'n site is? Ik heb al op internet gezocht, maar moet telkens "doorlinken", maar zou graag in een blik willen zien op welke dagen er gevlogen wordt. Wie kan me helpen?
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#2
Ik zou zeggen, kijk op de site van Transavia en ArkeFly, dan heb je alle charters in Nederland al te pakken. Als je Sunweb er ook nog bij neemt is je beeld wel compleet voor NL.
Quote
#3
Probeer deze site eens Angeliki, werkt heel goed up
Klik op een willekeurige bestemming in Griekenland en je ziet waarvandaan/waarheen ze vliegen. Even op zo'n link klikken en je krijgt alle dagen/tijden te zien. Klik bv maar eens op Athene, dan zie je wat ik bedoel.

Kijk eens hier
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
Dat is precies wat ik bedoel! Dank je wel!
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#5
Hiermee heb je niet alle vluchten te pakken. Wanneer ik naar mijn bestemming kijk -Rhodos- wordt vanuit Amsterdam Arkefly niet genoemd. Ze vliegen echter wel en wel 4 x per week. Je hebt er dus iets aan, maar niet alles.
Maria's signatuur Αχ Ελλάδα πώς κατάντησες.
Quote
#6
(02 February 2014, 22:16)Maria schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hiermee heb je niet alle vluchten te pakken. Wanneer ik naar mijn bestemming kijk -Rhodos- wordt vanuit Amsterdam Arkefly niet genoemd. Ze vliegen echter wel en wel 4 x per week. Je hebt er dus iets aan, maar niet alles.

Dit zijn volgens mij ook alleen de lijnvluchten en geen charters.......
Quote
#7
(02 February 2014, 22:19)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dit zijn volgens mij ook alleen de lijnvluchten en geen charters.......

Dus dekt het de lading niet waar het de vraag van Angeliki betreft. Per slot van rekening vliegt HV soms vaker dezelfde dag op de gevraagde bestemming, maar laat deze niet zien omdat je die dan weer via een touroperator moet boeken.
Maria's signatuur Αχ Ελλάδα πώς κατάντησες.
Quote
#8
Handige site zeg, zeker voor mensen die zonder tussenkomst van een touroperator gaan en dus aangewezen zijn op reguliere lijnvluchten.
Quote
#9
Je kunt bij de touroperators ook losse vliegtickets kopen en dat zijn veelal chartervluchten
Quote
#10
Precies, ook hier een losse charter geboekt via Arkefly.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)