Vakantiekriebels
#1
Heb vanmiddag al een uurtje buiten in het zonnetje gezeten met een Grieks tijdschrift en kreeg al direct zin in :[Afbeelding: 2l8f8lj.jpg]


en[Afbeelding: 27ww3gm.jpg]

Had dit formaat foto bedoeld :[Afbeelding: 2gwf23m.jpg]


en[Afbeelding: 2nba8oz.jpg]


Zo krijg je nog meer zin in Grieks eten.
Quote
#2
JAJA maak de fotos nog groter, bijten we straks in het scherm haha
Ziet er lekker uit en bij dit mooie weer gaan de gedachten inderdaad die richting ut. Heerlijk
Quote
#3
Vooral die schotel met verschillende ovengerechten zie je niet vaak op de menukaart.
Zal eens kijken of ik de fotos nog groter kan laten maken.Hypocrite
Quote
#4
Ziet er goed uit! Heb er maar een Metaxa bij gepakt!Tongue
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#5
Ziet er idd. lekker uit. Gaan wij morgen maar weer eens in het echt proberen. Met een wit dorpswijntje erbij. Kali Orexi en YamasTongueBig Grin
De Haarlemse mug.'s signatuur Als je met beide benen op de grond blijft staan, kom je geen stap verder.
Quote
#6
Ooooh, heerlijk! Heb er ook meteen zin in. In mijn werkkamer is het behoorlijk Grieks blauw en vanmiddag vol in de zon. Was ook erg lekker met het raam open!
Quote
#7
Ik ben zo blij met de nieuwe Griekse delicatessenwinkel in Zaandam.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Kan ik nu nog vaker het Griekse gevoel in huis halen.............:)
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)