Fodelianakis olijfolie                 
Gezocht: film "O melissokomos"
#1
Kan iemand me aan de film "O melissokomos" van Theodoros Angelopoulos helpen? Of een site waar ik de film kan downloaden?
Ik kreeg de tip van een kennis, moet een goede film zijn, ergens uit de 80'er jaren.

Alvast efcharisto para poli voor de tip(s), Eleni
Quote
#2
(07 March 2010, 22:47)Eleni schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Kan iemand me aan de film "O melissokomos" van Theodoros Angelopoulos helpen? Of een site waar ik de film kan downloaden?
Ik kreeg de tip van een kennis, moet een goede film zijn, ergens uit de 80'er jaren.

Alvast efcharisto para poli voor de tip(s), Eleni

Dag Eleni,

Kijk hier eens:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Geen idee hoe ik hier een 'echte' link plaats, maar misschien kan Ger behulpzaam zijn.
Ik vond de film onder de Engelse titel 'The Beekeeper'. Maar, ik heb totaal geen idee hoe je moet downloaden, dus kan niet eens beoordelen of het echt wel werkt BlushBig Grin
Overigens kun je op die site ook 'Taxidi sta Kythira' downloaden!
Oh, wist ik maar hoe het moest.. Ik zal me er toch nog eens in moeten verdiepen!
Quote
#3
(07 March 2010, 23:38)Corry schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Geen idee hoe ik hier een 'echte' link plaats, maar misschien kan Ger behulpzaam zijn.

@ Corry, een link plaatsen is erg eenvoudig hoor (da's met alles zo al je het eenmaal weet ;) ; ik heb in het begin ook lang moeten zoeken voordat ik het doorhad). Klik in de balk boven het tekstscherm (waar je je berichtje typt) op het 5e icoontje van rechts (hyperlink). De rest wijst zich vanzelf.

@ Eleni: ik ben ook niet zo'n kei met downloaden; ik google altijd naar hetgeen ik zoek en zet er dan "rapidshare" achter. Dat deed ik nu ook en vond deze
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




waar nog veel meer Griekse films met downloadmogelijkheden opstaat. Jouw film staat onderaan. Als je op de titel klikt zie je de Rapidshare downloadlinks. Ik heb de film zojuist gedownloaded, werkt perfekt. Er zitten ook Engelse en Spaanse (helaas geen Nederlandse) subtitles bij.

Maar wellicht werkt de link van Corry ook goed (of zelfs beter), je hebt nu wel keuze.

Succes,

Ger
Quote
#4
Bedankt Corry en Ger, ik heb de film inmiddels binnen.

:efch: , Eleni
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Gezocht: Film "Kythera" (2006) oriste 5 6.112 06 January 2010, 19:22
Laatste bericht: Dirk

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)