Mooi uitzicht - maar wáár?
#1
Zomaar een raadseltje:
Waar stond ik te genieten van dit schitterende uitzicht?

[Afbeelding: 15ovxo7.jpg]
Quote
#2
Corfu?
Quote
#3
(15 February 2014, 17:57)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Zomaar een raadseltje:
Waar stond ik te genieten van dit schitterende uitzicht?

[Afbeelding: 15ovxo7.jpg]


Volgens mij is dit volgende locatie:

[Afbeelding: vosfgl.jpg]

en de volgende mensen (die we niet kennen) hebben daar een (dubbele) fotoshoot gehad.Big Grin

[Afbeelding: 331ojyx.jpg]
Quote
#4
Helemaal goed, het is inderdaad het Achilleon nabij Benitses op Corfu up
Aan die vlekken op het muurtje links van me te zien sta ik op exact dezelfde plek als die bruidegom Big Grin
Quote
#5
Hebben we nu een geheel onverzorgde voetreis gewonnen?
Quote
#6
(15 February 2014, 19:52)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hebben we nu een geheel onverzorgde voetreis gewonnen?

Absoluut Chris, en da's nog niet alles; je mag zelfs hélemaal zelf de bestemminig bepalen, en dat mag ook buiten Europa zijn.
Tja, die raadsels hier op Oríste worden nog eens héél populair met een dergelijk prijzenpakket Big Grin Tongue
Quote
#7
Dat was een makkie Ger. We herkende direct de locatie, ondanks dat het al van september 2004 geleden is dat we er nog geweest zijn.
Quote
#8
Ze zijn wel redelijk makkelijk de laatste tijd vind ik. Daarom deze:

In welk station staan deze museumstukken:

[Afbeelding: 28wjhtw.jpg]

[Afbeelding: s288t1.jpg]

[Afbeelding: xfzxg6.jpg]

Na 10 verkeerde antwoorden volgt een hint. ;)
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#9
Pirgos
Quote
#10
Kalamata?
Quote
#11
Diakofto?
Quote
#12
In het park van Kalamata.
Quote
#13
(17 February 2014, 11:40)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




In het park van Kalamata.

Mmmm, dat waag ik te betwijfelen. Daar staan weliswaar oude treinen maar die verkeren volgens mijn herinnering in een aanmerkelijk betere staat dan deze op de foto van Patrick Confused
Quote
#14
Bij de haven in Pireus??
Quote
#15
Volos?
Berendw's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Colourful walking guidebooks
Quote
#16
Μyλοι Pelops.
Quote
#17
je hebt gelijk, El Greco, Milii bij Nafplion. Lang geleden geweest en toen waren ze al behoorlijk roestig!
Quote
#18
(17 February 2014, 18:38)Alberto schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




je hebt gelijk, El Greco, Milii bij Nafplion. Lang geleden geweest en toen waren ze al behoorlijk roestig!


Was inderdaad iets moeilijker. ;) upBig Grin

Ps: mijn pa heeft nog als stoker op een stoomtrein gewerkt. Vandaar de interesse.
Quote
#19
Inderdaad @El Greco, aan dit stationnetje staan ze.

[Afbeelding: 34ys1ag.jpg]

Eigenlijk zonde dat deze treinroute door de Peloponessos in verval geraakt is en niet meer gebruikt wordt.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)