Xronia polla Roosmarijn
#1
Er is er één jarig hoera hoera, dat kun je wel zien da's Roosmarijn!

[Afbeelding: xronia-polla.jpg]

Van harte gefeliciteerd Roos, maak er een superleuke dag van!

Ger
Quote
#2
Ook vanuit Vlaanderen, een gelukkige verjaardag Roosmarijn! sirtaki
Quote
#3
Ook van ons

VAN HARTE GEFELICITEERD EN NOG VELE MOOIE EN GEZONDE JAREN ERBIJ!!

WINFRED. EN MARIA.
Quote
#4
ook van mij uit Rotjeknor-ommoord van harte gefeliciteerd!!!
(zie ook je fb)...

robienne
Quote
#5
maak er een mooie dag van,en een gezond 2014
Xronia polla Roosmarijn
Quote
#6
Bedankt voor de felicitaties Wink)) Leuk hoor! Nu worden normaalgesproken in Griekenland alleen de naamdagen gevierd (met uitzondering van kinderen uiteraard), maar ik heb mij jarenlang hard gemaakt om mijn verjaardag op de kaart te krijgen Wink) Heb wat familie en vrienden over de vloer gehad, een mooie taart gekregen en een flinke doos met leuke dingetjes uit Nederland! Echt een leuke dag dus.

Nu heb ik ook nog een nieuwtje waarvan het kriebelt het hier met jullie te delen. Het klinkt als een broodje aap, maar het is echt waar. Ik kan het zelf ook nog niet helemaal geloven, zo stomverbaasd waren wij allebei. Maar, omdat Nikos het nog stil wil houden, houd ik het ook hier nog even voor mezelf, maar over een paar daagjes, na ons bezoek aan Athene hoop ik dat ik er meer over kan vertellen. Cryptisch he Wink

Nogmaals dank voor de wensen! Roos
Roosmarijn's signatuur zonnetje

Pluk de dag, en probeer (hoe moeilijk soms ook) het glas halfvol te zien.
Quote
#7
(17 February 2014, 19:52)roosmarijn schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




na ons bezoek aan Athene hoop ik dat ik er meer over kan vertellen. Cryptisch he Wink
Ik zou het bijna naar de 'raadselrubriek' verplaatsen Roos. Ik hoop dat het is wat ik denk ;) ; ben reuze benieuwd.
Geniet ondertussen nog maar lekker van je verjaardag vanavond sirtaki
Quote
#8
Lieve Roos, hartelijk gefeliciteert met je verjaardag. Namens de Griekse Vereniging Eindhoven en mijzelf: veel liefde, geluk, gezondeid en succes in je nieuwe levensjaar! Mijn bijzondere respect voor alles waarvoor jij je belangeloos inzet! Xronia Polla, Erwin en Kris
Quote
#9
Χρονια πολλα
Roosmarijn, vanuit warm Agios Nikolaos.
En wat lees ik tussen de regels door, Nikos wordt burgermeester???
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#10
Ssssssst Arthur!

Van harte Roos, ik wens jou nog vele jaren geluk en gezondheid toe.
Ik hoop je echt ooit een keer te ontmoeten :)
Quote
#11
@Ger, ik ben niet zwanger hoor Wink) En de verkiezingen zijn pas in mei @Arthur, dus ik ben nog geen burgemeestersvrouw Wink, MAAR... doe allebei gerust nog een gok Wink

Alleen weet ik niet of ik in Athene achter het internet kan om eventuele nieuwsgierigheid weg te nemen. Het is gewoon beetje onrealistisch.
Roosmarijn's signatuur zonnetje

Pluk de dag, en probeer (hoe moeilijk soms ook) het glas halfvol te zien.
Quote
#12
staatsloterij gewonnen?? :)
Berendw's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Colourful walking guidebooks
Quote
#13
ook van mij van harte proficiat Roos. Ik hoop dat je er intussen een mooie dag van hebt gemaakt.
Mijn gedachten gingen in eerste instantie ook uit naar het idee van Ger.
Quote
#14
(17 February 2014, 21:07)marjan schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Mijn gedachten gingen in eerste instantie ook uit naar het idee van Ger.

Even om misverstanden te voorkomen, dát bedoelde ik niet hoor ;)
(zou ook vreemd zijn om eerst naar Athene te moeten gaan om dáár achter te komen Big Grin )
Quote
#15
En ook van ons beiden een heeeeel gelukkige verjaardag gewenst, met een leuke uitstap naar Athene er bovenop. Probeer nu maar eens heel ontspannen te genieten van jullie bezoek aan Athene!

Big Grinzonnetje
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#16
Dit is best grappig, al die leuke reacties. Was niet mijn bedoeling om zoveel stof te doen opwaaien. @Berendw, och was dat maar waar, maar nee, helaas.

Straks wordt het vast een zware tegenvaller als ik uiteindelijk deel wat het is Wink

@Ger, ja daar heb je gelijk in Wink) @ Vlagreco, enorm bedankt en dat uitje komt wel. Een deel heeft dus te maken met mijn geheimzinnigheid, maar ik hoop dat we ook tijd hebben (al is het maar een paar uurtjes) voor een klein uitstapje met het gezin.
Roosmarijn's signatuur zonnetje

Pluk de dag, en probeer (hoe moeilijk soms ook) het glas halfvol te zien.
Quote
#17
Lieve Roos,
Gefeliciteerd!!! Wat maak je ons nieuwsgierig zeg!!
Groetjes Marieke
Quote
#18
Hey Roos,

Van harte gefeliciteerd.
Ik hoop dat je een hele fijne dag hebt gehad.

Veel voorpret en een fijne tijd in Athene gewenst.
Hoop voor je dat het "broodje aap" voor jullie een hele mooie verrassing mag zijn.
Laat ons niet te lang in spanning.....
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#19
(17 February 2014, 19:52)roosmarijn schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Nu heb ik ook nog een nieuwtje waarvan het kriebelt het hier met jullie te delen. Het klinkt als een broodje aap, maar het is echt waar. Ik kan het zelf ook nog niet helemaal geloven, zo stomverbaasd waren wij allebei. Maar, omdat Nikos het nog stil wil houden, houd ik het ook hier nog even voor mezelf, maar over een paar daagjes, na ons bezoek aan Athene hoop ik dat ik er meer over kan vertellen. Cryptisch he Wink
Roos alsnog Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag !
Maar nu even naar het raadseltje ...
Hihi, Heel even dacht ik ook wat jij dacht wat Ger in gedachte had maar Ger daar eigenlijk niet eens aan gedacht had... zo te lezen Big Grin
Ik doe ook een gok .... ik bedacht ik me zonet...
Heeft één of ander reisorganisatie misschien interesse in jullie Hotel?
Dat zou mooi zijn :)
Quote
#20
χρονια πολλα !

alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Roos.
Ben blij dat je een leuke dag hebt gehad!
en ook mij heb je erg nieuwsgierig gemaakt...

Liefs Petra
Quote
#21
Ja........en natuurlijk ook van ons heel Hartelijk Gefeliciteerd ofwel
XRONIA POLLA. Vele gezonde jaren samen gewenst.
En wat zijn we nu allemaal nieuwsgierig! Erg he, maar zo zie je dat we allen met je meeleven en dat is geweldig toch!
Liefs Ostria.Sleepy
Quote
#22
(18 February 2014, 01:57)Wilma schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




[quote='roosmarijn' pid='31829' dateline='1392659558']

Maar nu even naar het raadseltje ...
Hihi, Heel even dacht ik ook wat jij dacht wat Ger in gedachte had maar Ger daar eigenlijk niet eens aan gedacht had... zo te lezen Big Grin
Ik doe ook een gok .... ik bedacht ik me zonet...
Heeft één of ander reisorganisatie misschien interesse in jullie Hotel?
Dat zou mooi zijn :)

Dat is ook mijn gok, Wilma. En tegelijk hoop ik ook voor Roos en Nikos dat die gedachte realiteit kan worden.

Intussen kunnen we hier misschien een gok wedstrijd op touw zetten, over het nieuws van Roos.
Een wedstrijd zonder betaling natuurlijk. Anders horen we Ger steigeren Tongue .
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#23
(18 February 2014, 20:01)vlagreco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(18 February 2014, 01:57)Wilma schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




[quote='roosmarijn' pid='31829' dateline='1392659558']

Maar nu even naar het raadseltje ...
Hihi, Heel even dacht ik ook wat jij dacht wat Ger in gedachte had maar Ger daar eigenlijk niet eens aan gedacht had... zo te lezen Big Grin
Ik doe ook een gok .... ik bedacht ik me zonet...
Heeft één of ander reisorganisatie misschien interesse in jullie Hotel?
Dat zou mooi zijn :)

Dat is ook mijn gok, Wilma. En tegelijk hoop ik ook voor Roos en Nikos dat die gedachte realiteit kan worden.

Intussen kunnen we hier misschien een gok wedstrijd op touw zetten, over het nieuws van Roos.
Een wedstrijd zonder betaling natuurlijk. Anders horen we Ger steigeren Tongue .
Nog even dit draadje omhoog vijzelen.... het was bijna van de lijst verdwenen ;)
Ik denk nu dat wat,, wij,, hoopte voor Roos ! Niet positief heeft uitgepakt... Anders had ze er ondertussen er vast wel iets over vermeld ....
Maar ik blijf natuurlijk hopen ,,van wel,,!
Quote
#24
Chronia pola ,en groeten aan Wim De Weerdt op jullie eilandje Évdhilos .
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#25
(24 February 2014, 03:32)Wilma schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Nog even dit draadje omhoog vijzelen.... het was bijna van de lijst verdwenen ;)
Ik denk nu dat wat,, wij,, hoopte voor Roos ! Niet positief heeft uitgepakt... Anders had ze er ondertussen er vast wel iets over vermeld ....
Maar ik blijf natuurlijk hopen ,,van wel,,!

Ik denk dat we nog even geduld moeten hebben Wilma; Roos schreef op de 17e dat zo 'over enkele dagen een paar dagen' naar Athene zou gaan. Ze zal, als ze eenmaal goed en wel terug op Skyros is, vast wel iets laten horen Wink .
Quote
#26
Hai aan diegenen die ik toentertijd een beetje nieuwsgierig heb gemaakt Wink),

Wij zijn inmiddels weer thuis op Skyros, maar ik heb pas nu een momentje om een 'update' te doen. Helaas stelt deze niets voor, want Nikos wacht eerst nog even op een telefoontje met nieuws voordat hij wil dat er iets over gezegd wordt. Omdat het zijlings ook te maken heeft met de verkiezingen is hij voorzichtig met wat hij naar buiten brengt. En al is de kans klein dat er via Oriste iets terecht komt op Skyros, ik houd braaf mijn mond.

Nog even geduld dus Wink)
Roosmarijn's signatuur zonnetje

Pluk de dag, en probeer (hoe moeilijk soms ook) het glas halfvol te zien.
Quote
#27
καλιο αργα παρα ποτε, τα χρονια μου πολλα, με υγεια και καλη τυχη.
Quote
#28
Ευγαριστο πολυ Τσιμις!
Roosmarijn's signatuur zonnetje

Pluk de dag, en probeer (hoe moeilijk soms ook) het glas halfvol te zien.
Quote
#29
Nou Roosmarijn:de laatste zin doet toch sterk vermoeden dat Nikos burgemeester wordt! Zo niet wat zou er voor de bewoners van Skyros dan heel heel erg geheim moeten blijven? Maar de nieuwsgierigheid blijft!!Duimen dan maar???
Quote
#30
In principe wordt de burgemeester gekozen in Griekenland gelijk met de gemeenteraad als ik me niet vergis .... En die verkiezingen waren de laatste keer (4 jaar geleden alweer???) innovember
Quote
#31
Verkiezingen zijn pas in mei; 18 mei. Omdat de verkiezingstermijn is aangepast (wat een proces is geweest van alsmaar wijzigende data), is het nu dus niet exact in dezelfde maand en ook niet na vier jaar, maar na iets meer dan 2,5 jaar.

En gewoon met verkiezingen, dus er is nog niets zeker Wink)
Roosmarijn's signatuur zonnetje

Pluk de dag, en probeer (hoe moeilijk soms ook) het glas halfvol te zien.
Quote
#32
Roosmarijn het blijft spannend als ik zo dit draadje lees.
Ik gok ook op de eerst burgemeestersvrouw van al onze Oriste-leden.
Dat denk ik in ieder geval.
18 Mei ben ik op Samos,dus ben ook benieuwd hoe de stemopkomst daar is,
net zo laag dan hier in Nederland of heb je in Griekenland nog een stemplicht?(ooit eens gehoord).
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#33
Καλή τύχη και σοφία. Ας το κρασί δεν είναι υπερβολικά γεμάτοι. Χαιρετίσματα από την Ιεράπετρα, στην Κρήτη. Egbert.
Quote
#34
Is er nu nog niet bekend wat het "nieuwtje" van Roosmarijn is of lees ik verkeerd? Het enige wat ik heb kunnen vinden is "heeft zijdelings met de verkiezingen te maken" (18 mei) ??
Quote
#35
Heb ik er over gelezen of is er geen verdere info meer over het "nieuwtje" van Roosmarijn?
Quote
#36
Prasoudi,
Ik neem aan dat je bedoelt dat je een bericht gemist hebt?Ja met jou vragen zich meerdere personen zich af wat dat "nieuwtje" enige tijd geleden was.Zij hebben er ook niets meer van/over gehoord.Ik heb het mij de afgelopen maanden geregeld afgevraagd,maar het zal misschien een teleurstelling geworden zijn??
Quote
#37
Nu je het zegt, ook ik heb al lang niets meer van Roosmarijn gehoord. Hoop dat alles goed met haar is?
Roosmarijn, mocht je dit lezen, alles goed met je/jullie op Skyros?
Quote
#38
Wrsch. heeft Roosmarijn geen zin meer om te reageren op dit forum ?
Quote
#39
(02 December 2014, 16:31)suzan schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wrsch. heeft Roosmarijn geen zin meer om te reageren op dit forum ?

Inderdaad erg jammer Suzan, we hebben een poosje geleden allemaal erg meegeleefd met het wel en wee van Roos en haar gezinnetje met als hoogtepunt de inzamelingsactie voor het schooltje op Skyros. Helaas is het allemaal een beetje doodgebloed/weggeebt.........
Ik weet wel nog dat er toen ook regelmatig problemen waren met de internetaansluiting op Skyros; wellicht speelt haar dat nu ook parten Confused .
Quote
#40
Beste allemaal,

Iemand attendeerde mij op deze berichten. Mijn excuses dat ik inderdaad niet meer gereageerd heb. Er is inderdaad een hele hoop gebeurd en ik ben het afgelopen jaar veel met andere dingen bezig geweest. De zeer vermoeiende (en op een teleurstelling uitgelopen) verkiezingen, het zeer onverwachte overlijden van de neef van Nikos, en meerdere gezondheidsproblemen (van zowel mij als Nikos) op dit van goede gezondheidszorg verstoken eiland. Het gaat nu iets beter, maar we zijn er nog niet.

Verder loop ik hier, nu ik hier al acht jaar woon, tegen steeds meer dingen aan. Vooral de gezondheidszorg en het Griekse onderwijssysteem. Ik kan er lang over uitwijden, maar ik laat het hierbij. Griekenland is een prachtig land, maar er zijn helaas behoorlijk wat problemen die het leven hier er niet altijd even makkelijk op maken.

Ik wil wel aan iedereen die oprecht begaan is met ons wel en wee hiervoor bedanken!!

Hartelijke groet aan allemaal,
Roos
Roosmarijn's signatuur zonnetje

Pluk de dag, en probeer (hoe moeilijk soms ook) het glas halfvol te zien.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Xronia polla Ger Arthur 14 4.503 15 June 2019, 19:12
Laatste bericht: Ger
  Xronia Polla papajani 2 3.055 01 January 2013, 15:07
Laatste bericht: Ger
  Xronia polla @Ger Arthur 8 5.885 17 May 2012, 20:18
Laatste bericht: Ger
  Xronia polla Roosmarijn oriste 18 16.482 20 February 2012, 19:12
Laatste bericht: Petra
  Xronia polla Arthur Ger 10 10.739 30 October 2011, 21:07
Laatste bericht: Yvon
  Xronia polla Angeliki Ger 4 5.778 08 January 2011, 19:27
Laatste bericht: Angeliki
  Xronia polla Rolf d en Theeke Ger 1 3.249 14 November 2010, 12:03
Laatste bericht: theeke
  Xronia polla Arthur Ger 1 3.786 28 October 2010, 13:17
Laatste bericht: prasoudi
  Xronia Polla Christos Ger 2 3.354 30 September 2010, 18:51
Laatste bericht: prasoudi
  Xronia polla Harm Ger 3 5.613 04 June 2010, 21:29
Laatste bericht: prasoudi

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)