Kreta puur natuur
#1
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Knap gedaan hoor Jef; ik sta er telkens weer van te kijken hoe jij dit soort tafereeltjes ontdekt en dan ook nog eens op de foto/film vastgelegd krijgt.
Quote
#3
(21 February 2014, 20:23)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Knap gedaan hoor Jef; ik sta er telkens weer van te kijken hoe jij dit soort tafereeltjes ontdekt en dan ook nog eens op de foto/film vastgelegd krijgt.

Ger, je zal nooit een Roze Ferrari zijn rijden, tot op het moment dat je er aandacht aan schenk, dan..... zie je ze overal rijden. Wink
De natuur moet je bekijken op een speciale manier, ik heb dat als een spin-off van mijn militaire achtergrond. Daar leer je de camouflage van de tegenstander te doorzien, steeds de vraag stellen wat hoort daar normaal niet thuis op een bepaald moment in de tijd.
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Puur natuur 2 Jef Dockx 0 1.811 08 October 2013, 21:50
Laatste bericht: Jef Dockx
  Kreta , puur natuur. Jef Dockx 8 6.619 09 September 2013, 09:03
Laatste bericht: Jef Dockx
  Puur op reis Wilma 11 6.960 31 January 2013, 14:42
Laatste bericht: messara

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)