Appartement gezocht voor 2-3 maanden oude stad Rethymno
#1
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een appartement of studio in de oude stad van Rethymno. Ik heb tot nu toe al in de mikres aggelies gekeken, maar dat is voor een jaar of specifiek voor studenten. Ook via mijn andere contacten of via Airbnb (nog) geen resultaat (of veel te duur). Wellicht dat iemand me hier kan helpen.

Ik zoek iets voor de periode juni/juli/augustus, maar kan ook nog uitwijken naar (eind) augustus/september/oktober. Daarin ben ik nog enigszins flexibel.

Mijn wensen zijn:
-een 1 - of (liefst) 2ka
-in de oude stad (ik heb eerder 5 maanden in het straatje Chali gewoond, om de hoek bij het Youth Hostel. Ergens in of rondom die buurt is geweldig)
- beschikking over eigen sanitaire voorzieningen en keuken
-wifi aansluiting (ik moet daar nl af en toe nog kunnen werken, een tafel is daarom dus ook noodzakelijk)
- balkonnetje of terras.
-Airco (gezien het seizoen)

De beschikking over een wasmachine en volledig uitgeruste keuken met oven is leuk, maar dat soort dingen zijn niet noodzakelijk. De locatie en wifi e.d. bijvoorbeeld wel (en als ik maar in staat ben om een fatsoenlijke maaltijd in elkaar te draaien.)
Een dubbel bed (of een extra slaapsofa) is wel fijn ivm bezoek, dus een pluspunt Wink.

Ik sta open voor het delen van een groter appartement, maar vind dan het hebben van mijn eigen badkamer/toilet en de mogelijkheid om me terug te trekken eigenlijk wel noodzakelijk. En de huisgenoot moet wel vrouw zijn.

Wat over mij: Ik ben een 36-jarige vrouw, schrijver van beroep, ik spreek Grieks op een A2/B1 niveau, interesse in geschiedenis en ik ben vrij extravert (hoewel ik ook van mijn alone time houd)... dit voor het geval iemand wat informatie over me wil hebben.

Groetjes en alvast bedankt voor de tips!
Quote
#2
Hallo
Er staat en appartement te huur via domici uitzicht parking aan bushalte rethymno voor 94€ per maand klein app maar er staat ook en groter maar daar weet ik de prijs niet van .en dit weet ik omdat wij ook aan t' zoeken zijn naar en huisje voor langere termijn verhuur waar dieren toegelaten zijn dus bij deze als iemand iets heeft of weet altijd welkom
Groetjes Rita
Quote
#3
(03 August 2015, 19:40)Rita schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo
Er staat en appartement te huur via domici uitzicht parking aan bushalte rethymno voor 94€ per maand klein app maar er staat ook en groter maar daar weet ik de prijs niet van .en dit weet ik omdat wij ook aan t' zoeken zijn naar en huisje voor langere termijn verhuur waar dieren toegelaten zijn dus bij deze als iemand iets heeft of weet altijd welkom
Groetjes Rita

geef die site even door aub 
!
Quote
#4
(03 August 2015, 19:40)Rita schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo
Er staat en appartement te huur via domici uitzicht parking aan bushalte rethymno voor 94€ per maand klein app maar er staat ook en groter maar daar weet ik de prijs niet van .en dit weet ik omdat wij ook aan t' zoeken zijn naar en huisje voor langere termijn verhuur waar dieren toegelaten zijn dus bij deze als iemand iets heeft of weet altijd welkom
Groetjes Rita

Hallo Rita,
bedankt voor je reactie maar dit berichtje was van begin vorig jaar Big Grin. Het is erg lastig om iets voor 2-3 maanden te vinden, dus ik ben in het een pensionnetje beland. Eigenlijk te duur, maar goed.

De appartementen die echt voor langere termijn zijn, voor een jaar of langer ofzo, zijn vaak wel erg goedkoop ja. Maar er zijn er ook veel 'alleen voor Grieken' zo las ik in de de advertenties. Maar je kunt dus eens kijken op kritikesaggelies.gr. Indien je geen Grieks spreekt, kun je eventueel Google Translate gebruiken.
Succes
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Appartement/woning huren voor 1 jaar Kate 23 4.949 31 August 2018, 13:17
Laatste bericht: metaxa
  appartement beheer Kreta Ed Edje 0 1.808 31 July 2018, 18:42
Laatste bericht: Ed Edje
  Tips gezocht voor appartement in West Kreta martineprest 10 5.620 29 January 2016, 20:00
Laatste bericht: grek
  Rethymno op de schop TreinopStad 4 4.145 18 June 2015, 21:34
Laatste bericht: TreinopStad

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)