PowerPoint presentaties Griekenland
#1
Van een lezeres ontving ik enkele Powerpoint-presentaties over Griekenland.

Ik zal ze met en met op m'n server zetten en een link erheen plaatsten.
De eerste, met prachtige foto's uit het grijze verleden van Athene staat inmiddels online:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Een tweede, met foto's van Santorini is hier te vinden:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Let wel: het zijn Powerpoint-presentaties dus je moet Powerpoint of OpenOffice (gratis alternatief voor MS-Office) op je computer geïnstalleerd hebben op ze te kunnen openen.

Ger (met dank aan de inzendster)
Quote
#2
@Ger, ik heb Powerpoint in Office 2007 op mijn PC maar toch kan ik beide links niet juist openen.
Ik kan ze wel openen maar krijg alleen onleesbare tekens.
Quote
#3
Doet het hier gewoon hoor met Office 2003.
Ik heb dit ook wel eens gehad, ik heb toen ergens gelezen dat je het bestand dan niet moet openen maar opslaan op je pc. Je kunt dan de extensie .pps wijzigen in .ppt.
Maar zoals gezegd, de linken werken hier gewoon, vreemd dat ze het bij jou niet doen.

Mooie foto's trouwens, vooral die van oud Athene up

K-A
Quote
#4
@Karen-anna, bedankt voor de info!
Als ik ze opsla kan ik inderdaad zonder meer deze linken openen, zelfs de extensie dient dan niet gewijzigd te worden.
Quote
#5
Thumbs Up 
Bedankt Ger ...........
djdakman's signatuur
Quote
#6
Van dezelfde inzendster kreeg ik er nog twee:

Nog een presentatie met oude foto's uit Athene:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






En eentje met foto's van de Cycladen:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ger
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)