Fodelianakis olijfolie                 
Foto en/of kort verhaaltje in je profiel?
#1
Information 
Voor degenen die het leuk vinden:
Sinds kort is het mogelijk om je profiel verder te personaliseren. Zo kan je nu:

Arrow Een profielfoto toevoegen.
Dat kan een foto van jezelf zijn maar ook een foto van je favoriete plekje (of een combinatie ervan), kortom, iets dat bij jou past.
Een profielfoto toevoegen?
Ga naar je gebruikersconfiguratiescherm (kortweg GebruikersCs); die vind je bovenaan de pagina achter 'welkom xxxx, je laatste bezoek was.........
In de linker kolom, vakje 'uw profiel', klik op 'profielfoto wijzigen', de rest wijst zich vanzelf (plaats de foto aub niet te groot).
Je kunt een profielfoto naderhand altijd nog wijzigen of zelfs weer verwijderen.
Een profielfoto staat alleen in je profiel, niet te verwarren dus met de avatar, die staat alleen bij je berichten onder je naam.

Arrow Biografie / Mijn 'Griekenland-CV'.
In deze kolom kan je kort iets over jezelf schrijven. Bijvoorbeeld sinds wanneer je naar Griekenland gaat / waarom je naar Griekenland gaat / waar je al bent geweest / wat staat er nog op je verlanglijstje / wat je favoriete stekje aldaar is enz.
Tekst toevoegen:
Ga naar je gebruikersconfiguratiescherm (kortweg gebruikersCs); die vind je bovenaan de pagina achter 'welkom xxxx, je laatste bezoek was.........
In de linker kolom, vakje 'uw profiel', klik op 'profiel bewerken', onderaan 'Biografie / Mijn Griekenland-CV'.
Je kunt de tekst naderhand altijd nog wijzigen of weer verwijderen.

Arrow Mijn favoriete plekje(s)
Hier kan je invullen wat jouw favoriete plekjes in Griekenland zijn.
Arrow Mijn 'nog te doen' lijstje
Hier kan je invullen welke bestemmingen nog op je verlanglijstje staan.

Wil je kijken hoe je profiel er uit ziet klik dan, eveneens in de linker kolom, in vakje 'Diversen' op 'Profiel weergeven'.

Bovenstaande opties zijn toegevoegd op verzoek van enkele leden. Mij lijkt het eerlijk gezegd ook wel leuk om een 'gezicht' te zien van wie er achter de berichten op Oríste zit.

Om een indruk te krijgen hoe zo'n biografie en profielfoto er in de praktijk uit ziet klik even links van dit bericht op mijn naam.
Quote
#2
We zouden er ook onze Griekenland CV Big Grin in kunnen zetten. Ik bedoel daarmee alle plekjes die we tot nu toe bezocht hebben.
En een 'nog te doen' lijstje met plekjes die hoog op de verlanglijst staan Smile
Quote
#3
Ik vind een Griekenland CV een leuk idee!
Quote
#4
(26 February 2014, 18:34)Tukkeroscar schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik vind een Griekenland CV een leuk idee!

Ga je gang zou ik zeggen; misschien volgen er meer leden.

Ik zag net je profielfoto; je moet nog wel even een pijltje zetten naar wie jij bent daar op het strand Big Grin Tongue
Quote
#5
Ik vind het een leuk initiatief, dus heb zojuist mijn profiel aangevuld; hopelijk volgen er meer leden...
Quote
#6
(27 February 2014, 12:35)Frederique schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik vind het een leuk initiatief, dus heb zojuist mijn profiel aangevuld; hopelijk volgen er meer leden...

Dat hoop ik ook Fréderique; is toch altijd wel leuk om een 'gezicht' te zien bij de berichtjes op het forum.
Quote
#7
Leuk idee Ger, heb ook maar effe mijn profiel bij gewerkt.
En een Grieks cv ja ook leuk.
Fijn dat je zo toch een beeld krijgt bij de mensen van Oriste..
Quote
#8
Done! Erg leuk idee trouwens. Ben benieuwd naar andere verhalen...
Quote
#9
Ik heb de naam van de kolom inmiddels veranderd in 'Mijn Griekenland-CV'.
Daarnaast heb ik nog 2 nieuwe tekstvakken toegevoegd:
'Mijn favoriete plekje(s)' en 'Mijn verlanglijstje' waar je in kunt vullen welke bestemmingen nog op je 'to do' lijstje staan.
Quote
#10
Klus geklaard, leuk idee deze Griekse CV
Quote
#11
Leuk idee, ik ga er aan werken!
Groetjes,
Judith-Irini
Quote
#12
Er hebben inmiddels al heel wat leden hun profiel aangepast met een 'Griekenland-CV' en/of een profielfoto. Best wel leuk om te zien wie er achter de -soms vreemde- nicknames zitten. Ik haal de topic maar even omhoog als 'reminder' Wink

Ter aanvulling: alleen Oríste!-leden kunnen profielen en profielfoto's van elkaar zien; niet-leden hebben geen toegang tot die pagina's.
Quote
#13
De laatste tijd komen er ontzettend veel nieuwe leden bij op Oríste! ; misschien zou het leuk zijn als zij zich ook even voorstellen d.m.v. een verhaaltje over zichzelf, de 'Griekenland-CV', de 'nog te doen'-lijst en de 'favoriete plekjes' in te vullen?

Hoeft uiteraard niet, maar mag natuurlijk wél ;)
Quote
#14
(09 March 2014, 13:33)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Er hebben inmiddels al heel wat leden hun profiel aangepast met een 'Griekenland-CV' en/of een profielfoto. Best wel leuk om te zien wie er achter de -soms vreemde- nicknames zitten. Ik haal de topic maar even omhoog als 'reminder' Wink

Ter aanvulling: alleen Oríste!-leden kunnen profielen en profielfoto's van elkaar zien; niet-leden hebben geen toegang tot die pagina's.

Heel veel nicknamers willen niet dat hun echte naam bekend wordt of waar ze vandaan komen, daar zullen ze wel een reden voor hebben.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#15
(13 August 2014, 20:17)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Heel veel nicknamers willen niet dat hun echte naam bekend wordt of waar ze vandaan komen, daar zullen ze wel een reden voor hebben.

En dat is ieders goed recht ;)
Profiel invullen mág wel; hoeft niet.

Bij the way; jóuw profiel is ook opvallend leeg.........
Quote
#16
(13 August 2014, 21:09)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(13 August 2014, 20:17)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Heel veel nicknamers willen niet dat hun echte naam bekend wordt of waar ze vandaan komen, daar zullen ze wel een reden voor hebben.

En dat is ieders goed recht ;)
Profiel invullen mág wel; hoeft niet.

Bij the way; jóuw profiel is ook opvallend leeg.........

Ik ben een open boek, iedereen kent mijn naam, weet waar ik woon, dat ik een vissersboot heb en hoe oud ik ben, zal hem voor de nieuwe leden eens bijwerken
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#17
(26 February 2014, 09:45)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Voor degenen die het leuk vinden:
Sinds kort is het mogelijk om je profiel verder te personaliseren. Zo kan je nu:

Arrow Een profielfoto toevoegen.
Dat kan een foto van jezelf zijn maar ook een foto van je favoriete plekje (of een combinatie ervan), kortom, iets dat bij jou past.
Een profielfoto toevoegen?
Ga naar je gebruikersconfiguratiescherm (kortweg GebruikersCs); die vind je bovenaan de pagina achter 'welkom xxxx, je laatste bezoek was.........
In de linker kolom, vakje 'uw profiel', klik op 'profielfoto wijzigen', de rest wijst zich vanzelf (plaats de foto aub niet te groot).
Je kunt een profielfoto naderhand altijd nog wijzigen of zelfs weer verwijderen.
Een profielfoto staat alleen in je profiel, niet te verwarren dus met de avatar, die staat alleen bij je berichten onder je naam.

Arrow Biografie / Mijn 'Griekenland-CV'.
In deze kolom kan je kort iets over jezelf schrijven. Bijvoorbeeld sinds wanneer je naar Griekenland gaat / waarom je naar Griekenland gaat / waar je al bent geweest / wat staat er nog op je verlanglijstje / wat je favoriete stekje aldaar is enz.
Tekst toevoegen:
Ga naar je gebruikersconfiguratiescherm (kortweg gebruikersCs); die vind je bovenaan de pagina achter 'welkom xxxx, je laatste bezoek was.........
In de linker kolom, vakje 'uw profiel', klik op 'profiel bewerken', onderaan 'Biografie / Mijn Griekenland-CV'.
Je kunt de tekst naderhand altijd nog wijzigen of weer verwijderen.

Arrow Mijn favoriete plekje(s)
Hier kan je invullen wat jouw favoriete plekjes in Griekenland zijn.
Arrow Mijn 'nog te doen' lijstje
Hier kan je invullen welke bestemmingen nog op je verlanglijstje staan.

Wil je kijken hoe je profiel er uit ziet klik dan, eveneens in de linker kolom, in vakje 'Diversen' op 'Profiel weergeven'.

Bovenstaande opties zijn toegevoegd op verzoek van enkele leden. Mij lijkt het eerlijk gezegd ook wel leuk om een 'gezicht' te zien van wie er achter de berichten op Oríste zit.

Om een indruk te krijgen hoe zo'n biografie en profielfoto er in de praktijk uit ziet klik even links van dit bericht op mijn naam.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Foto's voor rubriek 'Foto van de week' Ger 3 4.940 16 April 2015, 15:47
Laatste bericht: Els Cuijpers
  Facebook, twitter enz, zet ze in je profiel Ger 3 4.933 29 January 2014, 21:07
Laatste bericht: Berendw

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)