Fodelianakis olijfolie                 
Vakantie voorpret
#1
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar voor mij is de voorpret van het uitdokteren waar wij dit jaar weer naar Griekenland op vakantie gaan en het verzamelen van informatie via allerlei kanalen (internet/brochures/vakantiebeurs/ervaring van andere etc.) net zo leuk als de vakantie zelf.

Nu ben ik benieuwd hoe jullie deze voorpret beleven....


Voor degene die het nog niet weten, neem gerust eens een kijkje op mijn foto website. Misschien dat dit net het duwtje in de rug kan geven voor het maken van de volgende vakantie keuze.
Cynthia's signatuur Neem ook eens een kijkje op mijn fotosite:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




of via de Facebook pagina
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





fotosmiley
Quote
#2
Voor mij ook. Ik kan uren villa's zoeken op allerlei sites, Tripadvisor af voor beoordelingen en eigenaren mailen. Maar de bestemming ligt al wel vaak vast.
Quote
#3
Zo herkenbaar. Ik speur wat af op internet. En als het dan vast staat maak ik zelf een boekje/uittreksel van ideeën en tips die ik op het net vindt en zo gaan we alles in het gebied bezoeken/bekijken. Naderhand maak ik zelf een verslag op ons weblog om anderen weer van informatie te voorzien.

Heb net ook een kijkje genomen op je fotowebsite Cynthia. Erg mooi up
Quote
#4
Hallo Cynthia,
Ja..... ook wij kennen die voorpret, begin in december al te zoeken wat we op onze reis allemaal zullen aandoen. Gaan de laatste jaren met de auto naar Griekenland, vaste plek altijd vier weken Chios, daarna plannen we steeds een ander gebied of eiland. Hebben het voorrecht acht weken te kunnen. Dit jaar volgt op Chios wederom Kythira, vorig jaar ook aangedaan maar vonden het zo leuk dus nog eens twee weken. Daarna Monemvasia en Corinthe geweldig.
Ook op je site gekeken, heel erg mooi en heel veel herkenbaar.
Veel succes.fotosmiley
Quote
#5
Leuk om te horen dat iedereen de vakantie voorpret toch wel op zo'n beetje dezelfde manier beleefd lovegreece
Cynthia's signatuur Neem ook eens een kijkje op mijn fotosite:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




of via de Facebook pagina
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





fotosmiley
Quote
#6
De voorpret is er zeker tijdens de wintermaanden. Bestemming(en) bepalen en dan vliegtickets zoeken. Alle mogelijke websites van de gekozen bestemmingen opzoeken en bekijken. Vervolgens studio's en/of appartementen zoeken, evalueren, mailen en vervolgens beslissen. Bij het eilandhoppen ferry's zoeken. Lokaal vervoer (busschema's) bekijken, auto- en brommerverhuur,....

Tussendoor alle mooie plaatjes die de revue passeren. Wat voor moois gaan we nu weer zien? Zich verheugen om bepaalde personen terug te zien.

......enz, enz.

Wat een mens niet allemaal moet doen om de wintertijd door te komen. Smile
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#7
Ik heb de voorpret andersom, als mijn vriendin heeft geboekt om vanuit Nederland hier te komen begin ik met uitstippelen van wat we allemaal gaan doen, logeerkamer klaarmaken enzo Big Grin
Quote
#8
En napret is ook leuk. Ik ben op het moment digitale fotoalbums aan het maken van vakanties uit lang vervlogen tijden ... Alsof je de reis opnieuw beleeft! Smile
Quote
#9
(03 March 2014, 13:07)ElsR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




En napret is ook leuk. Ik ben op het moment digitale fotoalbums aan het maken van vakanties uit lang vervlogen tijden ... Alsof je de reis opnieuw beleeft! Smile

Ha, dat is toevallig!
Daar ben ik op dit moment ook druk mee bezig; eerst alles inscannen en nu reportages aan het maken en bijpassende muziek erbij zoeken.
Een hele klus, maar wel een leuke...
Wat betreft de voorpret: Zodra ik teruggekeerd ben uit Griekenland, ga ik meteen alweer op zoek naar een volgende locatie en speur dan heel wat af op het internet. Dat is mijn manier van acclimatiseren...
Quote
#10
ZEER TOEVALlIG
ik ben aan een site bezig over foto's van onze vakantie's op kreta west
mooi die vervlogen jaren vanaf 2001
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#11
Mooie foto's Grek! Ben gelijk weer "terug"!
Nu weet ik waar je avatar vandaan komt! Smile
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#12
die begint voor mij in septemberBig Grin
ik begin dan al een beetje te zoeken waar de mei vakantie door gebracht gaat worden.....
éénmaal geboekt, tel ik de daagjes af.....
Quote
#13
Zoals vele van jullie ben ik ook de dagen al weer aan het aftellen zwaaivlag
Cynthia's signatuur Neem ook eens een kijkje op mijn fotosite:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




of via de Facebook pagina
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





fotosmiley
Quote
#14
De afgelopen jaren gingen we altijd in de maand Mei op vakantie naar Griekenland
Jammer genoeg kunnen wij door omstandigheden dit jaar niet in mei t/m juli op vakantie gaan en dus de dagen ook niet gaan aftellen !
In de mid-zomer vinden wij voor ons de temp. TE heet, dus misschien gaan we voor begin September iets zoeken als het dan alsnog kan ...
,,Verwacht het onverwachte,, Dat kan zomaar op je padje terecht komen..
Ik mis die voorpret wel!! Wat we al jaren gewend zijn ...En anders voor volgend jaar maar weer ,,verder,,kijken ...
het ligt er ook aan hoe de zomer in NL is ... anders maar een jaartje verder plannen, het is niet anders....
Ik Geniet wel veel van de foto's /en uitleg hier door de leden van Oriste ... Ga daar lekker mee door!
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)