Canal Digitaal
#1
Wie woont er in Griekenland en heeft Canal Digitaal? Ik zit er zelf ook aan te denken om dit te nemen en wil er graag alles over weten, hebben jullie de schotel en receiver vanuit Nederland bij Canal Digitaal gekocht / geleend of in Griekenland gekocht, wat kost het? Wat zijn de ervaringen? Geen problemen zoals storingen?
Quote
#2
(03 March 2014, 21:56)Sophia schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wie woont er in Griekenland en heeft Canal Digitaal? Ik zit er zelf ook aan te denken om dit te nemen en wil er graag alles over weten, hebben jullie de schotel en receiver vanuit Nederland bij Canal Digitaal gekocht / geleend of in Griekenland gekocht, wat kost het? Wat zijn de ervaringen? Geen problemen zoals storingen?

Sophia,

Als je de zoekfunctie gebruikt, heb je alle informatie -en veel meer- die je maar kunt bedenken en nodig hebt.
Kijk ook op de site van
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Noord Griekenland.
Niet wonen, maar wel langdurig met vakantie
Wij hebben Canal Digitaal in Griekenland.
ABO=recreatiepakket.
Tevens hebben we het NOVA pakket.
NOVA pakket gebruiken we ook in Nederland.
Receiver voor Canal Digitaal hadden we al thuis in Nederland.
NOVA receiver gekocht met bijbehorende card. Is verplicht bij NOVA. (Card kan niet gebruikt worden in mijn eigen receiver !)
Canal Digitaal Card in Nederland laten activeren.
Op het dak 80 CM schotel duo LNB.
Schotel, kabel, LNB’s , enz. bij een Grieks satelietbedrijf gekocht.
Deze schotel is door dit bedrijf op het dak gezet en gericht en afgesteld. (Denk aan de werkgelegenheid in Griekenland)
Receiver van Canal Digitaal en NOVA zijn ook door de monteur afgesteld.
Quote
#3
Ja sorry ik zie het,Blush zit waarschijnlijk nog een en ander in mijn bloed van het carnavallen Big Grin Bedankt voor je reactie. Ik zou ook graag willen weten van de mensen die de receiver in Griekenland hebben gekocht welk merk / type het is. Ik weet in ieder geval dat ik er een met HD moet hebben.
Quote
#4
wij gaan vrijdag over 5 weken terug naar Lesbos. We hebben schotel en receiver daar gekocht en laten plaatsen.
We nemen nu een card mee van Canal Digital die van te voren hier nog even registreren.
Ik weet het merk niet meer uit mijn hoofd kan je dus in april pas antwoorden welk merk de receiver is.
Ben heel benieuwd of alles naar behoren werkt.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Canal digital (schotel) te ontvangen in Lefkada gebied? Koopman 9 1.669 14 October 2023, 19:35
Laatste bericht: cors
  canal digitaal hpkuipers 12 5.866 19 June 2017, 10:51
Laatste bericht: Ger
  Canal Digitaal Brandaki 14 11.445 19 May 2015, 15:09
Laatste bericht: Beems
Star Geen HD ontvanger, canaal digitaal zenders verdwijnen! barpoes 4 7.195 23 February 2014, 19:18
Laatste bericht: Jef Dockx
  Canal Digital vragen Mariët 29 19.889 02 December 2013, 15:57
Laatste bericht: Mariët
  Vlaamse TV-zenders alleen nog HD van Canal Digitaal ElsR 2 5.482 26 April 2013, 20:00
Laatste bericht: ElsR

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)