*urgent*
#1
Hallo,

ik ben Leah, en was hier voor 'n sollicitatie bij Teleperformance Hellas, maar 't is niks geworden. Bovendien ben ik mijn geld verloren in de metro.

Ik wil niet klagen, de mensen op het vliegveld geven me al voor de vierde dag onderdak tot er iets geregeld is. En dat iets heeft betrekking op mijn ex, die er 'nog over na moet denken' of hij een enkeltje Amsterdam betaalt.

Dusss..als het heeeel misschien mogelijk is om binnenkort met iemand mee terug te mogen rijden zou ik heeeel dankbaar zijn!!!
Quote
#2
Probeer te bellen met de ambassade, die kunnen je helpen.
Quote
#3
Heb ik gedaan, die hebben me gezegd familie te bellen om geld over te maken. Nu ben ik al een hele tijd uit Nederland weg en de enige 'familie' is mijn ex.

Tot zover heeft hij teruggemaild dat het misschien beter is om naar Belgie terug te gaan, omdat het leven er beter is dan in Nederland...dus ik heb geantwoord "maar hoe kom ik daar dan?"

Ik denk dat hij niet helemaal de ernst van de situatie doorheeft Sad
Waarschijnlijk moet ik tot morgen wachten op een atwoord. Dag 5...
Quote
#4
Enkele reis naar Amsterdam met Transavia is ong. E 90.Goedkoper dan blijven hangen op het vliegveld toch?
Zou zelf naar de ambassade gaan i.p.v. bellen.
Quote
#5
Leah, ik was een paar daagjes offline i.v.m. een korte vakantie en zie nu je berichtje pas. Is het nog goedgekomen; heeft men je nog kunnen helpen op de ambassade?
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)