Autohuur Lesbos
#1
Hallo!
Eind augustus/begin september zijn wij twee weken op Petra. Nu heb ik een offerte binnen gekregen van iDrive, welke er heel goed uit ziet.
Heeft iemand hier ervaring met dit bedrijf?

Zij hanteren oa geen borg, geen aanbetaling, volledig verzekerd en geen extra bijdrage tweede bestuurder. Een cat. I auto komt voor tien dagen op € 330,00 all-in (4 deurs Chevrolet Spark of vergelijkbaar) en een cat. II auto op €340,00 all-in ( 4 deurs Hyundai Getz of vergelijkbaar).

Ik heb ook een offerte bij nr. 1 opgevraagd, maar daar krijg ik een kort nietszeggend mailtje terug met daarin alleen maar een dagprijs en verder geen voorwaarden e.d.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#2
Ik huur steeds bij Hertz, steeds vrij nieuwe wagens, proper afgeleverd geen verrassingen en goede dienstverlenging. Reageren snel op mail, telefoon... bij eventuele vragen en verzekeren goede klantopvolging en -service.
Aangezien ik regelmatig bij hen huur krijg ik reductie 15% in het Frequent Driver Program.
Heb éénmalig bij Avis gehuurd maar deze reageren zelfs niet op uw contactnames. Wagen was ook niet echt een topper te noemen.
Quote
#3
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&ln=NL&elID=031009581600178174&pickupID=79&returnID=79&pickupName=Lesvos%20-%20Luchthaven&returnName=Lesvos%20-%20Luchthaven&pickupDateTime=2014-09-01T10:00:00&returnDateTime=2014-09-08T10:00:00&age=30&curr=EUR&carGroupID=0&residenceID=NL&CT=AJ&referrer=0:#book
Quote
#4
Metaxa, dank voor je link. Ik had deze ook al gezien, maar ik kom zowiezo al € 40,00 duurder uit voor de huur en dan nog € 4,31 per dag voor tweede bestuurder erbij. Voor 10 dagen tikt dat dan wel door.

Marcos, eigenlijk hetzelfde, ook aardig duurder plus dan nog de toeslagen.
Daarom mijn vraag of mensen ervaring hebben met iDrive.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#5
Ook ik huur bij Hertz op Lesbos, vaste prijs, uitstekende service en geen verassingen. Ook al eens bij AVIS gehuurd. Initieel goedkoper maar voor je vertrekt een resem bijkomende verzekeringen die alles duurder maken. De wagen was van een ouder type en niet onberispelijk op gebied van properheid. Let wel als ik een wagen huur wil ik tegen alles ingedekt zijn. Je bent als puntje bij paaltje komt een vreemdeling in dit land.
Quote
#6
Wellicht heb je hier iets aan?
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Of deze via dit forum
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&highlight=Idrive
Quote
#7
Wij bevelen iDrive al jarenlang aan bij onze vrienden; het is een spin-off van Sandy's Yes-Rent-A-Car op Samos. Uitstekende service en vrij nieuwe, goed onderhouden auto's. Doen!
En volgens mij benadeel je de Grieken niet want (Nederlandse) Sandy heeft het destijds van een Griek overgenomen die er geen zin meer in had. Hij sponsort heel wat Griekse goede doelen en sportclubs enzo. Zijn kinderen gaan ook naar een Griekse school...
Quote
#8
Wij hadden in 2012 op Lesbos ook via I-Drive gehuurd, dit omdat wij Sandy van Samos kennen.
Je krijgt dan een auto van een op Lesbos aanwezige verhuurder die met Sandy samen werkt.
Wij hadden een vrij nieuwe Chevrolet Spark, die op de luchthaven voor ons klaar stond, van KOSMOS rent a car uit Molyvos.
Wij hoefden op de luchthaven zelf niets te betalen, de vertegenwordiger daar was iemand die dit regelde voor verschillende verhuurders, dit kon de volgende dag gewoon te Molyvos gedaan worden.
Alles was goed geregeld zoals we ook op Samos gewend zijn van Sandy.

Co
Quote
#9
Wij hebben al een aantal keer een auto gehuurd via Number 1 in Petra
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&view=article&id=6&Itemid=5&lang=nl
Wij zijn hier ook heel tevreden over.
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#10
Beste JohanV,
Wij huren al enige jaren via I-Drive Athene en dat bevalt ons goed en zijn zeer tevreden over de service. Volledige verzekering en geen onverwachte extra kosten. Pas betalen als je de auto in ontvangst neemt. Dit jaar maken wij weer 4x gebruik van I-Drive voor totaal zo'n 11-12 weken, reserveringen zijn al gedaan. Kan I-Drive zeker aanbevelen.

Vriendelijke groet,
Kock en Hannie.
Quote
#11
Iedereen bedankt voor zijn/haar reactie! We hebben besloten om de offerte van iDrive te accepteren en hebben zojuist een auto gereserveerd bij hun.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#12
Wij zaten in Petra in Huize Mousses van Ross.
Hebben toen voor een goede prijs auto gehuurd bij Hommerus van de zelfde eigenaar als waar de huizen van zijn . Was prima auto.
[Afbeelding: e84nlk.jpg]
[Afbeelding: k2h43s.jpg]
[Afbeelding: 28lf2pc.jpg]
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)