Ik ga naar Athene verhuizen!
#1
Hoi!
Ik ga volgend jaar naar Athene verhuizen. Ik kan niet wachten. Heb heel veel zin in om deze stap te maken.
Mijn vriend woont in Athene en ik trek bij hem in.
Nu ben ik aan het uitzoeken wat ik moet regelen in Nederland en wat ik moet doen als ik daar aankom (documenten laten legaliseren, vertalen, apostillestempel enz). Ook ben ik opzoek naar een goed bedrijf dat tegen een niet al te hoog bedrag een paar dozen kan verschepen of transporteren via de weg.
Misschien hebben jullie tips! groetjes puck
Quote
#2
Hoi Puck

Ik weet niet waar je in NL woont, maar Chris hier van het forum gaat begin mei al deze kant op rijden, mail hem, misschien kan je alvast wat meegeven ?
Er zijn veel mensen die van zijn diensten gebruik maken, hij komt meestal 2 x per jaar langs Athene onderweg naar Kreta.
Succes ermee
Quote
#3
Ik ga volgend jaar pas definitief. Waarschijnlijk rond mei juni. Maar heel goed te weten van Chris. Bedankt! Hoe kan ik met hem in contact komen?
Quote
#4
(17 March 2014, 12:42)puck schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik ga volgend jaar pas definitief. Waarschijnlijk rond mei juni. Maar heel goed te weten van Chris. Bedankt! Hoe kan ik met hem in contact komen?

Hoi Puck, wat leuk! Heb je al contact gezocht met de Nederlandse Vereniging in Athene, zij kunnen je vast een eind op weg helpen.
Quote
#5
Ja bedankt daar heb ik al contact mee gehad. Die adviseren contact op te nemen met de Nederlandse ambassade in Athene voor informatie. Die heb ik zojuist een mail gestuurd. Maar vind het altijd fijn om persoonlijke ervaringen te horen en ook tips. Natuurlijk zoek ik ook een goed bedrijf om wat dozen te verhuizen. Bedankt voor je hulp!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Verhuizen naar kreta rusty1@telenet.be 16 6.197 01 November 2020, 18:43
Laatste bericht: Patrick
  Verhuizen Beems 6 3.124 23 August 2017, 21:16
Laatste bericht: jacq1970
Smile caravan mee verhuizen Marian55 0 1.959 25 February 2016, 22:19
Laatste bericht: Marian55

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)