aangeboden: apt te huur op jaarbasis te Stalis - Kreta
#1
        Graag wensen we één van onze apts op jaarbasis te verhuren aan kreta liefhebbers en of gepensioneerden die van hun mooie dag willen genieten in het zonnige Kreta in Stalida. Het prachtige milde klimaat en het feit dat prijzen voor huur en nutsvoorzieningen heel wat lager zijn dan in België en Nederland is ideaal om hier te wonen.
Wij zijn rustig gelegen aan de Noordkust in Stalis of stalida zoals het ook genoemd is. Op slechts 125 m van de zee en strand promenade, in de buurt genoeg keus aan restaurants, typische taverna's, supermarktjes en souvenir shops. Het appartement biedt alle comfort en is bemeubeld,2 slaapkamers, volledig ingerichte keuken met electrische oven, frigo-vriesvak en zithoek, douche -wc.Centrale verwarming voor in de winter.wasmachine is voorzien zoals ook internet (wifi). Er is een balkon met mooi zicht op de bergen.
Stalis bevindt zich op 4 km van Malia en 3 km van Hersonissos. In Hersonissos is er tevens een modern medisch centrum met alle voorzieningen indien U daar nood aan heeft.
Voor inlichtingen stuur ons gerust een mailtje
Wij bieden ook apts aan voor toeristen, neem een kijkje op onze website
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





groetjes,
Benny
Quote
#2
@ Benidar het vervelende is voor een eventuele pensionado dat Stalis van begin Oktober tot zeker Half april totaal uitgestorven is denk wel dat jet dat er bij moet vertellen.

Ben ook wel benieuwd naar je huurprijs per maand en wat daar bij in zit zoals electr water enz.
Quote
#3
Dat Stalis uitgestorven is reeds begin Oktober tot half April is wat vergezocht.De souvenir winkeltjes en cafés zijn gesloten evenals de supermarkten,er is wel een bakker het ganse jaar geopend evenals enkele taverne's en anders is Hersonissos op 3 km een goed alternatief met een Spar winkel en enkele cafés en restaurants die in de winter ook geopend zijn.Hersonissos is tevens goed bereikbaar met de bus.
Op jaarbasis is de maand huurprijs 320 euro. gebruik van de wasmachine en wifi is inbegrepen, electriciteit en water is extra
groetjes
Quote
#4
Ik ken de omgeving er goed en inderdaad op een enkel supermarktje is deze regio totaal uitgestorven, nog een zeer belangrijk punt hoe worden de appartementen verwarmt, is er überhaupt verwarming aanwezig in de appartementen of moeten de huurders zelf in het gebruik dure elektrische kachels kopen. Hoe wordt de elektra en het water verrekend?

Ik ben van mening dat als je iets wil verhuren de eventuele huurders uitgebreid moet informeren en niet allerlei feiten achterwegen moet laten om grote teleurstellingen te voorkomen.
Quote
#5
Lezen ! Cornelius, het staat er: centrale verwarming voor in de winter.
Quote
#6
Ziet er netjes uit benimar! Misschien heb je nog wat meer fotos?
Quote
#7
Dag Sophia,
meer foto's van het apt kan je vinden op onze website:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





groetjes,
Quote
#8
Ik denk dat wij als gepensioneerden daar niet willen verblijven, zeker niet omdat de andere app. voor kortere tijd, dus voor toeristen verhuurd worden. Wij kennen de omgeving zeer goed en hebben Stalis in 20 jaar erg zien veranderen. De laatste jaren verbleven wij dan ook bij particulieren in Mochos.
Nu wonen wij al 3 jaar in ons huisje met tuin op Lesbos en dat naar volle tevredenheid.

Groet, Elena
Quote
#9
Yasou Elena,
Indien U vindt dat gepensioneerden zich niet goed zouden voelen hier in Stalida,dan is dat uw persoonlijke mening hierover,al onze gasten tot nu toe vonden het geweldig en ook de mensen die voor langere periodes huurden hier bij ons.
groetjes,
Quote
#10
Het is een feit dat smaken verschillen. Als ik foto's op internet van de regio bekijk, lijkt het mij vrij toeristisch en nogal druk. Het ligt blijkbaar ook vrij dicht bij Chersonissos.
Geef mij ook maar mijn huisje in het rustige zuiden van Lesvos. Ik verkies trouwens de periodes oktober tot april. De toeristische zaken zijn gesloten, bijna geen drukte en rustig tussen de plaatselijke bevolking keuvelen en een klapke doen...
Maar zoals ik reeds zei, niet iedereen heeft dezelfde mening hierover. Gelukkig heeft iedereen niet dezelfde keuze...
Quote
#11
Markos, helemaal mee eens, wij vermaken ons ook prima in de "winter", op kafenion en 's zondags op restaurant in Skala Kallonis en dan tussen de Grieken, Wij wonen in Kerámi (Kallonis).
Quote
#12
Heeft u nog steeds een appartement voor langere periode te huur?
En ik vraag me op waar het ongeveer in Stalida is; ik neem aan boven de hoofdweg. Als indicatie; is het in de buurt van de weg naar Mochos (tankstation)
Is uw vraagprijs nog hetzelfde?

Mvrgrt
Loes
Quote
#13
De topic starter komt zelden op dit forum. Je kunt hem beter een mail sturen of een pb. Naam aanklikken,dan krijg je de gegevens te zien.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Dokter regio Stalis/Malia davy 2 1.744 16 May 2022, 08:39
Laatste bericht: davy

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)