'Greece can afford to borrow again'.
#1
Aldus het gezaghebbende Bloomberg.

Dus weer één of meer generaties die de broekriem zullen moeten blijven aanhalen bij 30% werkeloosheid.En wie wél werk heeft moet dat doen tegen de door de ''internal devaluation" sterk verlaagde lonen en gedecimeerde secundaire arbeidsvoorwaarden.En als klap op de vuurpeil is dit alles natuurlijk nog lang niet toereikend: er zal ook nog liefst in 500 structurele "obstakels" in de Griekse sociaal-economische structuur drastisch moeten worden ingegrepen.Lees voor nog wat details:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




#2
terwijl miljoenen Grieken (27,2%), het zich anno 2014 niet kunnen veroorloven de premies voor gezondheidszorg te betalen en het dus zonder moeten doen....

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
#3
Kritiek leveren is makkelijk.
Wat dan wel, zakken met geld als cadeautje sturen?
#4
(28 March 2014, 14:57)Xander schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Kritiek leveren is makkelijk.
Wat dan wel, zakken met geld als cadeautje sturen?
Klopt helemaal Xander maar ja wat is makkelijker dan artikelen van anderen linken en er vanuit gaan dat je dan op de hoogte bent over de situatie in Griekenland.
#5
Ach kijk, de Sheriff en z'n hulpje hier ook wel @Xander en @Cornelius storen zich kennelijk aan mijn 'brutale' bijdrage.....!

Maar ik wil met alle plezier mijn excuses toevoegen als mijn bijdrage hierin hen stoort.
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
#6
Gewoon de actualiteit blijven volgen beste Bart en niet alles door de verkeerde bril beoordelen.

Ik zou toch eens mijn handtekening veranderen als ik je antwoorden lees. heb je al meerdere malen uitgenodigd om bij me langs te komen je blijkt vlak bij me te wonen maar ik geloof dat je alleen achter je toetsenbord de flinke jonge bent maar je bent welkom om onder het genot van een koffie of Raki een pittige discussie te houden maar iets in me zegt me dat je niet komt.
#7
Zo en dan nu weer terug naar het onderwerp.

Aleko wat had je dan verwacht, dat met de gelden uit de wereld alles weer koek en ei is en we weer verder gaan waar we gebleven zijn?
Of je het wil of niet je zal eerst van je schulden af moeten voordat er weer enige luxe is en sorry ook al is het Griekenland je kunt niet alles door een roze bril blijven zien.

Kalo Vradi,

Dick
#8
in ieder topic en ook op andere fora zijn het steeds dezelfden die de discussue moeten verzeiken door hun brutale tussenkomst. kots, kots, kots ...
en nu weer snel verwijderen hé sherrif
#9
(28 March 2014, 19:54)kritikaster schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




in ieder topic en ook op andere fora zijn het steeds dezelfden die de discussue moeten verzeiken door hun brutale tussenkomst. kots, kots, kots ...
en nu weer snel verwijderen hé sherrif

En dit uit jou mond te horen nu moet ik toch even glimlachen als ik al je antwoorden overal terug lees.
#10
@Bart
Nee hoor ik ik stoor me in het geheel niet aan jouw bericht. Dat is slechts een aanname die jij doet.

Waarom je mij een paar berichten verder ineens sherrif (of diens hulpje) noemt ontgaat me overigens volkomen.
En waarom @Kritikaster daarop inhaakt ontgaat me eveneens.

Ik vroeg me alleen maar af, geheel on-topic, wat de alternatieven zijn.
Ik ben benieuwd naar meer relevante reacties.
#11
Weet je wat ze op de kleuterschool deden met vervelende kinderen????
In de hoek zetten.

Hoe oud zijn jullie eigenlijk om je zo te gedragen, jullie moesten je schamen!!!!!!!!

Kalo Vradi,

DickAngry
#12
Het is klaar voor mij met dit draadje.

Ik probeer een redelijke vraag te stellen en krijg vervolgens een hele meute over me heen.
#13
Doodziek wordt je er van, het zijn ook altijd dezelfde. Bij sommige berichten kun je de klok er op gelijk zetten dat er weer op gereageerd wordt door het kleuterklasje.
#14
(28 March 2014, 20:15)Xander schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




En waarom @Kritikaster daarop inhaakt ontgaat me eveneens.

Omdat hij die reacties (die steeds van dezelfden komen) waarschijnlijk net als vele anderen, waaronder mezelf, kotsbeu is.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




#15
Ik stelde aan het begin van deze draad de gekte aan de orde van opgedrongen nieuwe leningen terwijl nog niet het eerste begin gemaakt is met het aflossen van de 'oude' leningen. Dat positieve surplus van het bruto nationale product zegt nog helemaal niets over de economie; het is puur het resultaat van voortgaande uitpersing(of netter gezegd:interne devaluatie + bezuinigingen) van land en volk. Daar zou de discussie of gedachtenwisseling over moeten gaan. Maar misschien is dat te moeilijk voor hier.
#16
Tja Aleko, zoek je toch lekker een forum van je eigen niveau. Rodekaart
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
#17
Wat een feest hierConfused
#18
@stanley, welkom op dit forum. Dit topic is gelukkig niet kenmerkend voor dit forum. De meerderheid van de deelnemers heeft een positieve insteek.
#19
(28 March 2014, 20:23)Beems schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Weet je wat ze op de kleuterschool deden met vervelende kinderen????
In de hoek zetten.

Hoe oud zijn jullie eigenlijk om je zo te gedragen, jullie moesten je schamen!!!!!!!!

Kalo Vradi,

DickAngry

Pfff, zeg dat wel Dick; het is duidelijk weer eens zover; de lente is begonnen en blijkbaar is het inmiddels beruchte clubje al uit de winterslaap ontwaakt. Ik heb de berichten deze keer bewust niet verwijderd zodat iedereen kan zien wat de ware aard van sommige leden is. Lees en huiver Confused

Vanaf nu graag:
a) Alleen inhoudelijk op topics reageren
b) Persoonlijke vetes elders gaan uitvechten

Allemaal een fijne, gezellige, informatieve, ontspannende maar vooral ruzieloze Óriste!-lente toegewenst!
#20
Pff. Iedere keer dat ik deze reacties lees, denk ik: "Hier stel ik geen vraag meer, want wie weet welke reactie krijg ik op mijn vraag." Dat kan toch niet de bedoeling zijn van dit forum. Ik hoop dat diegene die het forum verzieken zich aangesproken voelen en stoppen met elkaar de duvel aan te doen.

Voor iedereen een fijn weekend met veel zon, zalig!!!

Els
#21
@Ger, ik zou alleen wel helder willen hebben wie dan tot het beruchte clubje hoen. Men zou kunnen denken dat Xander daartoe behoort. Wat mij betreft is dat bepaald niet zo.
#22
(29 March 2014, 11:21)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@Ger, ik zou alleen wel helder willen hebben wie dan tot het beruchte clubje hoen. Men zou kunnen denken dat Xander daartoe behoort. Wat mij betreft is dat bepaald niet zo.

Ik denk dat de personen in kwestie dat zelf héél goed weten; ik heb ze al meerdere keren -buiten het forum om- vriendelijk doch dringend verzocht de vijandelijkheden hier te staken. En nee; Xander hoort daar absoluut niet bij, zou ook niet weten waarom, en ook niet waarom 'men' dat zou kunnen denken Huh
#23
@JohanV. Ik voel me hier - onder Ger's vleugels - prima thuis. Ik bedien vanaf 2009 een heel smal, maar niet onbelangrijk, segment van dit forum Ik zal hier dus zeer gaarne nog lang verblijven en jouw suggestie niet opvolgen.
#24
@Aleko, dan moet je ophouden met je zielige geklaag over het "niveau" hier. Zoals je zelf al aangeeft, valt dus het overgrote gedeelte van de forumleden niet onder het "smalle" segment wat je al vanaf 2009 "bedient". Doe en post wat je wilt, maar oordeel niet over anderen die niet op jouw lijn zitten.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
#25
Dat is geen zielig geklaag @JohanV, maar een héél klein beetje goedmoedig prikkelen om te proberen over het onderwerp 'leningen' een inhoudelijke reactie los te maken. Jij speelt op de man, goede vriend en daarvan hadden we afgesproken dat niet (meer) te doen.
#26
(30 March 2014, 12:50)Aleko schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dat is geen zielig geklaag @JohanV, maar een héél klein beetje goedmoedig prikkelen om te proberen over het onderwerp 'leningen' een inhoudelijke reactie los te maken. Jij speelt op de man, goede vriend en daarvan hadden we afgesproken dat niet (meer) te doen.

Neen, ik citeer je. Zie het maar als een spiegel voorhouden.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
#27
ping - pong

Angry
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




#28
Klaar is het!

[Afbeelding: mrqziv.jpg]


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Only Syriza can save Greece Aleko 1 1.927 25 June 2013, 09:32
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)