Reizen naar Samothraki
#1
Graag zou ik eens naar het eiland Samothraki reizen.
Ik kan echter nergens informatie vinden over de veerboot, vaarschema's, waar vandaan vertrek enz. Heeft iemand hier ervaring mee? Is er wellicht een reisorganisatie bekend die een dergelijke reis organiseert (in de mei-vakantie of de zomer-vakantie) Wie heeft tips?
Quote
#2
er is een dagelijkse verbinding met Aegean Airlines
Athene - Alexandroupoli
vandaar met de ferry naar Samothraki (zie openseas) vaartijd 2 uur
bij booking.com zijn diverse acco' s te boeken

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Ferry van Alexandropoulos naar Samothraki

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
Beste Metaxa en Patrick,

Hartelijk dank voor jullie tips. Ik ga aan de slag met e.e.a. uitzoeken.
Groet,
Fegari
Quote
#5
Zelf gevlogen naar Kavala en daarna met een taxi naar Alexandroupoli. Daar 1 overnachting en vroeg met de boot naar Samothraki.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  NS / stremming nachtrein / reizen naar Schiphol Martino 2 1.027 02 May 2023, 20:25
Laatste bericht: Martino
  Mensen die naar Athene reizen binnenkort? Loontjah 0 1.904 04 November 2011, 13:55
Laatste bericht: Loontjah

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)