Ben even weg
#1
Halo Oriste lezers,

Zo over een uurtje vangt mijn reis aan en hoop ik uiterlijk zondag om 12 uur in Ancona te zijn.
Om 14 uur vertrekt de boot en ben ik maandagmorgen aan de andere kant. Dan nog even bij onze vrienden in Kanalaki Prevezas voorbij en dan maandagavond thuis in Megalokampos Dramas.
Vrouw en schoonvader komen een weekje later met het vliegtuig.

Ik wens u allen fijne Paasdagen, kalo Pasxa en vrolijke Paashaas.
Over ruim een maand ben ik weer terug en kan ik weer van Oriste genieten.

Groeten,

Dick
Quote
#2
Kalo Taxidi Dick!

Goede reis, fijne tijd in Griekenland en alvast fijne paasdagen gewenst. En mocht je een keertje ergens een Wifi-signaaltje oppikken horen we graag van je Wink

Ger
Quote
#3
Geniet er samen van!
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#4
Een hele fijne en veilige reis Dick! Wat een heerlijk vooruitzicht. Misschien horen we van je zoals Ger al schreef.....Smile
Quote
#5
Dick, ga er lekker van genieten met zijn allen. Cor.
Quote
#6
Doe ze maar de groeten , als je in Drama bent. goede reis.
Quote
#7
Goede reis gewenst Dick en natuurlijk voor jullie allen een geweldig fijn Pasen, en prettig verblijf in Drama.
Verheugen ons ook al op onze reis , nog vier weekjes.
Nog bedankt voor je tips! Terug reis is in Juli.

Kalo Taxidi!Rolleyes
Groeten Ostria
Quote
#8
Een heel mooie vakantie en reis,geniet er maar weer van
Ger en José
Quote
#9
Goede reis, fijne vakantie en tot volgende maand!
Quote
#10
hallo beems (en andere forumleden), heb je ook iets opgevangen over op handen zijnde staking bij ferrie trieste-patras / piraeus-heraklion? elders op deze site staat iets over een staking op 9 april a.s., net de dag dat wij uit zouden moeten varen...Sad
maar we kunnen er nergens info over terugvinden of het inderdaad zo is enz. telefoon minoan antwoordt niet ....
Quote
#11
HEB M'N VRAAG AL ZIEN BEANTWOORD (
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




).
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)