Nog vier weken en dan: 'Griekse' boekenmarkt...
#1
... in Middelburg. Op 4 mei is de jaarlijkse grote boekenmarkt in Middelburg, met zo'n 140 kramen op de markt. En een van die kramen bevat een grote collectie Griekenland gerelateerde boeken!

Ik ben volop bezig met uitzoeken van de collectie en voorbereiden van de markt. De afgelopen jaren heb ik er steeds een aantal vaste Oriste-lezers ontmoet, was leuk om met elkaar over Griekenland te kletsen. Wie is dit jaar in de buurt?

[Afbeelding: 2r70z6c.jpg]

De kraam is herkenbaar aan de Griekse vlag! Wink

Niet in de buurt en toch geïnteresseerd in Griekenland gerelateerde boeken? Neem dan eventueel eens een kijkje op m'n website:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Leuke tip Corry; ik heb 'm meteen maar even in de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




gezet Smile
Quote
#3
Dankjewel Ger, dat is goed idee!
Quote
#4
Leuk, ik ga proberen dit jaar te komen. Je boekenverzameling ziet er heel interessant uit.
Quote
#5
Leuk Marjan! Even vertellen dat je via Oriste komt hè?

Ik heb trouwens voor het eerst ook enkele Griekstalige boeken, voor de liefhebbers die de taal (voldoende) kunnen lezen.
Quote
#6
oh, dat is heel goed nieuws Corry, dan kom ik zeker.
Quote
#7
En dan is het ineens nog maar twee dagen! Alle dozen zijn ingepakt, naar schatting een halve auto vol Griekenland gerelateerde boeken gaat mee naar de boekenmarkt.
Ik heb er veel zin in, gelukkig blijft het droog en schijnt hopelijk ook de zon!

Wie weet tot ziens zondag Smile
Quote
#8
Ik kom zeker langs, is 5 minuutjes fietsen voor mij! Smile
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#9
We hebben een leuke dag gehad gisteren en veel mensen blij gemaakt met nieuwe Griekenland-boeken. En veel interessante verhalen gehoord en volop gekletst over Griekenland. Dank iedereen die er was! En wie niet kon komen, wie weet tot volgend jaar?
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  De realiteit in Griekenland is een beetje anders dan dat men ons wil doen geloven Ernst 21 7.823 28 April 2018, 14:35
Laatste bericht: metaxa
Thumbs Up Voorbereiden op 3 weken weg Maria77 8 4.019 16 January 2016, 16:00
Laatste bericht: Wim M
  Ach even de winter door, en dan: LENTE.....! Bart0riste 1 2.212 21 December 2013, 19:47
Laatste bericht: greece67
  Gaat het dan toch langzaam de goede richting op??? Damiaatje 18 11.411 09 May 2013, 23:12
Laatste bericht: messara
  Liever naar pretpark dan naar Kreta? Ger 6 4.877 28 April 2013, 17:42
Laatste bericht: De Haarlemse mug.
  Als de vos de passie preekt, boer let dan op je kippen. Jef Dockx 4 4.015 18 March 2013, 14:34
Laatste bericht: Henkd
  EK-wedstrijd tegen Duitsland meer oorlog dan voetbal Markos 0 1.451 22 June 2012, 11:01
Laatste bericht: Markos
  Zullen de Grieken het dan toch weer doen? Alepoύ 3 4.186 11 March 2011, 09:00
Laatste bericht: Arthur
  Komt het dan toch nog goed? Ger 0 2.153 15 May 2010, 13:38
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)