Nieuwe routes transavia 2014
#1
Goedemorgen,

ik zag gisteren dat Transavia in 2014 minimaal 2 nieuwe routes toe heeft gevoegd.
Eindhoven - Athene en Amsterdam - Thessaloniki

Ik heb even gekeken naar de prijzen naar Thessaloniki, maar die zijn erg interessant zo'n € 85,00 heen en zo'n € 90,00 terug... OOk ik het hoogseizoen!

vond ik toch het delen waard Big Grin

Petra
Quote
#2
Ja en Athene vanuit Eindhoven is ook interessant. Tenminste, als je niet verder hoeft die dag want hij landt om 19.45 ofzo. De terugvlucht is van 11.35 tot 13.05 meen ik, daarvóór kun je wel op Athene aanvliegen meestal. Handig voor de zuiderlingen NL -Be
Kon alleen direkt Amsterdam - Samos niet meer vinden, komt hopelijk later nog???
Ik zie voorts op 9292OV dat er heel regelmatig bussen rijden tussen Eindhoven Station en Airport
Quote
#3
Bedankt voor het delen!
Quote
#4
Oja en voor de treinende zuiderlingen wordt de terugvlucht van Athene naar Amsterdam sowieso lastiger omdat die heel vaak pas na 23.00u landt
Quote
#5
dit lijkt mij als belgishe zuiderling intersant, vooral athene zie ik zitten, en wat betreft de trein enkele dagen parking in eindhoven zal wel meevallen zeker?
Quote
#6
Amsterdam - Lesvos stond er ook niet meer bij, zal vast nog wel komen.
Quote
#7
Eindhoven - Amsterdam vanaf volgend jaar??? Ik word hier ter plekke gek van blijdschap!!!
Quote
#8
Goede morgen,
Weet iemand wanner de nieuwe prijzen uit komen van Air Berlin vertrek altijd vanaf Düsseldorf naar Samos, of heeft iemand anders een goede oplossing om goedkoop in Samos te komen eventueel met een andere vliegtuigmaatschappij ga voor de eerste keer privé?

Gr SiepkeTongue
Quote
#9
wij zijn de 17/09/2013 met de laatste vlucht van ryanair terug gekomen van volos - chareloi !!!!!!
de mensen in kala nera zeiden ons dat ryanair volgen jaar niet meer vliegt op volos wegens dat de griekse regering de subsidie !!!! niet kan betalen aan ryanair, ik vind dat zeer spijtig
weet iemand alternatieven voor volgend jaar
deze vluchten op dit prachtig pilion waren zo gemakkelijk en niet duur
Quote
#10
AirBerlin naar Samos kun je vanaf ongeveer 2e helft december boeken. Hoe vroeger hoe goedkoper maar let op: als je de site voor de 2e keer bekijkt kan de prijs zomaar ineens duurder zijn geworden, tenzij je een optie neemt voor 5 euro. Beter eerst bij Transavia kijken en vergelijken.
Amsterdam - Samos vv. direkt met Transavia kostte dit jaar €330 retour; tel daarbij 10-15 euro voor een koffer, en 5 euro voor gebruik creditcard en per boeking 5 euro boekingskosten. Wat wel heel handig is, is dat je voor 7 euro p.vlucht pp gratis kan schuiven - als de prijs van de vlucht hetzelfde is. Deze vluchten gingen 1-2x per werk van half april tot eind oktober.
Amsterdam - Athene kost 170 retour met dezelfde extra kosten; je kunt dan om 15.00u door vliegen met OlympicAir voor minimaal 120 euro retour incl. gratis koffer excl. boekingskosten en omboekingskosten. Dit kan het hele jaar door vrijwel iedere dag.
Tel dit allemaal eens op en vergeet niet de kosten om naar het vliegveld te geraken en/of de auto te parkeren.
AirBerlin had vorig jaar direkte vluchten vanaf ongeveer 305 euro retour incl. koffer excl. boekingskosten. 2x per week vanaf begin mei tot half oktober.
Eindhoven -Athene landt laat dus kun je dan niet doorvliegen.Kost 90 euro enkel excl.
Terugvlucht is mogelijk wel handig (zie boven). 1-2x per week van half april tot begin november.
Dan is er van mei tot september op maandag JetAir direkt vanuit Brussel. Meestal duurder.
Quote
#11
@beeken
een goed alternatief is Charleroi-Thessaloniki en dan verder met de bus, KTEL, een mooie bustocht van een paar uurtjes en je bent in Volos :)
Quote
#12
(19 September 2013, 09:41)beeken schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




wij zijn de 17/09/2013 met de laatste vlucht van ryanair terug gekomen van volos - chareloi !!!!!!
de mensen in kala nera zeiden ons dat ryanair volgen jaar niet meer vliegt op volos wegens dat de griekse regering de subsidie !!!! niet kan betalen aan ryanair, ik vind dat zeer spijtig
weet iemand alternatieven voor volgend jaar
deze vluchten op dit prachtig pilion waren zo gemakkelijk en niet duur

Via
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




kun je boeken voor Transavia naar Volos.
SUC6
Quote
#13
dit jaar in Juni voor 95 euro retourtje Brussel-Heraklion, geboekt de eerste dagen van November 2012. Het is idd zo als je voor de derde keer klikt op de prijzen die ineens verdubbeld zijn. Ik kan alleen maar aanraden vanaf begin November 2013 de verschillende sites af te lopen en niet het onderste uit de kan te willen want 's anderendaags kom je bedrogen uit.
Als je geluk hebt kun je voor een kleine 100 euries naar Heraklion retour vliegen met ALLE onkosten en toeslagen inbegrepen.
Quote
#14
(19 September 2013, 16:33)kritikaster schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




dit jaar in Juni voor 95 euro retourtje Brussel-Heraklion, geboekt de eerste dagen van November 2012. Het is idd zo als je voor de derde keer klikt op de prijzen die ineens verdubbeld zijn. Ik kan alleen maar aanraden vanaf begin November 2013 de verschillende sites af te lopen en niet het onderste uit de kan te willen want 's anderendaags kom je bedrogen uit.
Als je geluk hebt kun je voor een kleine 100 euries naar Heraklion retour vliegen met ALLE onkosten en toeslagen inbegrepen.

Ik doe al jaren niets anders, jij gaat ook met Jetairfly neem ik aan.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#15
(19 September 2013, 16:39)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(19 September 2013, 16:33)kritikaster schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




dit jaar in Juni voor 95 euro retourtje Brussel-Heraklion, geboekt de eerste dagen van November 2012. Het is idd zo als je voor de derde keer klikt op de prijzen die ineens verdubbeld zijn. Ik kan alleen maar aanraden vanaf begin November 2013 de verschillende sites af te lopen en niet het onderste uit de kan te willen want 's anderendaags kom je bedrogen uit.
Als je geluk hebt kun je voor een kleine 100 euries naar Heraklion retour vliegen met ALLE onkosten en toeslagen inbegrepen.

Ik doe al jaren niets anders, jij gaat ook met Jetairfly neem ik aan.

Thomas Cook en/of Jetairfly idd
Quote
#16
De nieuwe vliegticket prijzen van Air Berlin voor 2014 zijn uit t/m Augustus 2014 dus boeken maar kom op !
Met z'n alle naar Samos komende zomer!!

Gr Siepke
Quote
#17
(19 September 2013, 01:57)Stella M schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Eindhoven - Amsterdam vanaf volgend jaar??? Ik word hier ter plekke gek van blijdschap!!!

Ik bedoel natuurlijk: Eindhoven-Athene en terug.... Zo gek van blijdschap werd ik dus. Big Grin
Quote
#18
(18 September 2013, 06:23)Petra schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Goedemorgen,

ik zag gisteren dat Transavia in 2014 minimaal 2 nieuwe routes toe heeft gevoegd.
Eindhoven - Athene en Amsterdam - Thessaloniki

Ik heb even gekeken naar de prijzen naar Thessaloniki, maar die zijn erg interessant zo'n € 85,00 heen en zo'n € 90,00 terug... OOk ik het hoogseizoen!

vond ik toch het delen waard Big Grin

Petra

(23 September 2013, 19:19)Stella M schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(19 September 2013, 01:57)Stella M schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Eindhoven - Amsterdam vanaf volgend jaar??? Ik word hier ter plekke gek van blijdschap!!!

Ik bedoel natuurlijk: Eindhoven-Athene en terug.... Zo gek van blijdschap werd ik dus. Big Grin

Mooi als het rechtstreeks gaat maar vrees dat ze in het hoogseizoen nog een ommetje maken via Rotterdam, en feitelijk is dat ook niet slecht voor de mensen uit die regio en/of Antwerpse.
Quote
#19
@El Greco: met een vliegtijdvan iets meer dan 3 uur op het trajectEindhoven - Athene vv. lijkt het me onwaarschijnlijk dat er nog een tussenlanding bij zit
Quote
#20
Dat van Transavia hoorde ik al als reclame op de radio, maar dacht dat het niet voor de zomer was. Dank je Petra voor het delen
Groetjes,
Judith-Irini
Quote
#21
(24 September 2013, 10:59)ElsR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@El Greco: met een vliegtijdvan iets meer dan 3 uur op het trajectEindhoven - Athene vv. lijkt het me onwaarschijnlijk dat er nog een tussenlanding bij zit


Afgelopen zondagochtend hadden die (weliswaar) vanuit Iraklio toch prijs. Viel bij menig Nederlander niet in goede aarde.
Quote
#22
Goed nieuws! Dank!
Quote
#23
Helemaal blij aangezien ik zelf 25km van Eindhoven af woon, en als ik naar Athene vlieg dan de laatste trein naar Schiphol moet nemen om de nacht daar te overleven en dan s'morgens te vertrekken...

Helemaal top!Tongue
Quote
#24
Goeie tip vanaf Eindhoven. Ik hoorde vorige week in Votsalakia dat er vanaf 2014 extra vluchten zijn vanaf Amsterdam en Brussel naar Samos. Met subsidies van de plaatselijke horeca
Quote
#25
@Dirk: is dat waar? Dat zou fijn zijn!
Quote
#26
(18 September 2013, 10:24)ElsR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




knip
Kon alleen direkt Amsterdam - Samos niet meer vinden, komt hopelijk later nog???
knip

ik denk dat dit meer de charters zijn, die van Lesbos staat er ook nog niet. Ik heb de vraag gesteld aan Transavia en, wat Lesbos betreft, gaat die rechtstreekse om een charter en die gegevens komen in november dus zal haast bij Samos ook wel zo zijn.
Quote
#27
@Mariet: bedankt voor de tip. Ik houd het in de gaten.
Quote
#28
@iakovos : als alternatief voor Volos kan je naar Skiathos vliegen en daar de boot naar Volos of de zuidkant van de Pilion. Er gaat dagelijks een gewone en de flyingcat.
Quote
#29
Persoonlijk denk ik dat je dan beter op Thessaloniki kunt vliegen en daar een auto huren. De charters naar de eilanden zijn vele malen duurder dan de losse tickets naar Athene/Thessaloniki.
Quote
#30
Kan iemand op de website van Transavia zien wat de tickets kosten van Amsterdam naar Kalamata in mei 2014? Ik kan niets zien op de website, krijg ook iedere keer foutmeldingen en cookies melding!
Alvast bedankt
Quote
#31
Lumix: Bij mij springt hij steeds weer terug naar oktober 2013 en je kan niets veranderen als je bestemming Kalamata invoert. De site zegt dus eigenlijk dat er nog geen vluchten staan ingepland naar Kalamata? Misschien een telefoontje naar Transavia? Dodgy
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#32
Transavia zet op hun eigen website de vluchten voor het nieuwe seizoen gewoonlijk pas november/december online en boekbaar.
Quote
#33
(16 October 2013, 12:44)Xander schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Transavia zet op hun eigen website de vluchten voor het nieuwe seizoen gewoonlijk pas november/december online en boekbaar.

kan er haast niet op wachten, die charters dan, lijnvluchten zijn al boekbaar.
Als ze niet voor half april gaan (wat ik eerlijk gezegd niet verwacht) dan zal ik toch via Athene naar Lesbos moeten gaan boeken.
Ook geen probleem natuurlijk gremo
Quote
#34
Sale bij Transavia!!

Vanaf 79 euro naar Athene vliegen vanaf Eindhoven?
Nu boeken!

En nee, ik werk niet voor Transavia ! ;)
Quote
#35
volgens mij vliegt Ryan air wel weer gewoon op Volos, in Mei al voor 35,99 enkele reis.
Met ook nog best behoorlijke vluchttijden.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Adriatic Sea Routes - Environmental Surcharge EU ETS iakovos 8 1.421 27 January 2024, 14:29
Laatste bericht: Patrick
  Bestemmingen en routes van Sky Express Patrick 0 374 30 December 2023, 19:04
Laatste bericht: Patrick

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)